Hoi dames! Lees net alle laatste reacties. Was vandaag tot laat op werk . I.v.m. een informatie avond. Ik ben toch benieuwd inderdaad naar mijn test over 2 weken!! Ik laat het horen wanneer ik weer heb getest. Nu nog effe niet dus😊😊! Fijne avond allemaal!
Hoi dames, Ik heb vandaag (kon het niet laten🙈 toch weer een zwangerschapstest gedaan. Mijn borsten doen zeer en lijken wel 2 keer groter volgens mijn man ! Ik heb dus getest met een testpoint en zie mijn foto! Wel een vreemd streepje op de testpoint cassete. Heb ook een dipstick gedaan van 2-besure en deze geeft een echte tuurstreepje. Graag jullie mening☺
linker lijkt niet helemaal goed doorgelopen. Misschien even wat water doorheen laten lopen. Rechts lijk ik idd een streepje te zien. Ben alleen niet zo goed in kleur zien. Maar lijk hem wel rozig te vinden. Kun je in het echt wel kleur goed zien?
Hoi stokstaartje, Ja in het echt is de dipstick wel lichtroze En die testpoint ja dat is wel een rare. Moet ik er wat water in druppelen bedoel je?
ja, daar waar je de urine druppels doet even een drupje of 2 druppels water. Wel spannend dat die ene test een streepje geeft en dat die roze is. Waar zit je nu in je cyclus? Ik begreep dat er wat onduidelijkheid was laatst
Na 4 dagen zou de streep echt veeeeeel duidelijker moeten zijn. Hij is nu veel lichter dan die in je openingspost. Ook vind ik hem meer grijs dan roze.
Deze cassette is een testpoint .De dipstick is wel hetzelfde als een paar dagen geleden. Maar misschien waren die testen toen fout??Rogijuli, wat vind jij van de testpoint? Stokstaartje, ik ga er zo wat water in druppelen.
Stokstaartje, Ik heb wat water in de test gedruppeld maar de streep blijft. Als het een streep kan worden genoemd! Kan ik deze test als positief beschouwen??
Ik zie ook niet echt iets op je testen meid. Mijn borsten zijn ook altijd na m'n eisprong groter en gevoeliger dus dat is helaas niet per se een teken dat je zwanger bent.
Hoi ! Ik begrijp de vlek op de testpoint ook niet. Maar hij is erg roze. Misschien teveel urine erdoor die os gaan vlekken?? In ieder geval heb ik net een kruitvat gedaan. En ook hierop zie ik een lichte streep terwijl die een paar dagen geleden echt blanco was. Braam0, de dipstick is best duidelijk vind ik nu net weer kijk. Heb er meteen een foto van gemaakt.
Ik zie het inderdaad.. Spannend hoor! Morgen ochtend nog een keer? Zou dan die van de kruidvat proberen, die zijn meestal wel betrouwbaar. Ben benieuwd naar je fotootje dan weer! Lees net dat je al een kruidvat hebt gedaan, heb je daar ook een foto van 😃
Braam0 ik ga meteen proberen om een foto te maken van de kruitvattest. Is wel heel licht hoor hoop dat het lukt!
Vind rechts wat raar lijken, maar op de linker zie ik een ontzettend vaag streepje. Gek hoor vooral na je hele verhaal. Hopelijk lopen deze mooi op! Wanneer ga je weer testen?
Hoi Braam0, Ik denk dat ik toch morgen weer ga testen. Mijm man en ik zijn vooral benieuw wat de dipstick doe en de testpoint mogen doen. Ik laat me morgen weer horen! Bedankt Braam0.
die ene van testpoint zou ik als negatief beschouwen. Dat is idd een vlek. Die van kruidvat twijfel ik nog een beetje of ik wel of niet iets zie. Hopelijk morgen een duidelijkere test!!