En hoe rot het ook klinkt; als je echt zwanger was, dan had je streep nu veel duidelijker moeten zijn. Zou eens je temp kaart laten zien, want zelfde geldt is heel je eitje nog niet gesprongen en heeft die dus moeite met springen en maakt continu lh aan en jumpt niet.... Soms komt het voor, maar wel heel weird dit. Zie overigens ook niet een streep zoals jij bedoeld helaas
Mijn temperatuur is al een paar dagen hoog (37) en vannochtend weer 1 graad omhoog gegaan. Ik voeg mijn temperatuurkaartje wel toe ,Babii.
Waarom zijn de laatste 5 bollen open?? Heb je op een ander tijdstip getempt?? Zoals ik het zie zit je niet op 13 dpo maar pas op 6 dpo en was je eisprong op dag 17.
Ben wel benieuwd wat er gebeurd als je die positieve ovulatietest verwijderd uit je kaartje. Gezien de stippellijn is FF ook niet zeker van je eisprong. Hij kan dus goed later zijn geweest.
Ik temp altijd op een vaste tijdstip in de ochtend. Voer mijn temperatuur soms wel pas later in. Misschien daarom die open bolletjes? Ik moet sowieso zeggen dat ik niet veel begrijp van deze FF app.
Ik kijk net naar de testpoint van gisteren, had er toen nog water in gedruppeld. Lijkt nu toch meer op een streep?? Of wil ik dit te graag zien??
Deze test is van zojuist. Het is 1 test. De 2e foto heb ik iets donkerder gemaakt. Ik vind deze zelf wel positief of niet??
Dit is de trst zonder kapje. Ik ga toch eens contact opnemen met testpont . Want dit is zeker vreemd als deze rest negatief is.
Vandaag (als ik het goed heb met mijn eisprong)mijn nod. En dit is mijn test van vannochtend. Graag reacties!
Reactie: ik zie een tweede streepje! Voorzichtig gefeliciteerd! (Foto is wel binnen afleestijd genomen? Ik vind hem links nogal geel uitgeslagen namelijk).