Dag dames, Niet iets voor mij om snel zelf een onderwerp te openen maar googlen helpt ook niet. Afgelopen vrijdag had ik wat drupjes bloed/afscheiding, niet bijzonder. Sinds gisteren best wel wat bloed en vanmorgen en vandaag best erg! Wisselen kleur zie onderwerp Kennen jullie dit? Lijkt mij niet echt een innesteling? Maar zo vroeg al weer ongesteld?? Heb sinds ik gestopt ben met de pil elke keer bruine menstruatie maakt volgens de dokter niet uit oud bloed is ook bloed Maar dit... morgenmiddag huisarts maarja die zal wel niet veel nieuwtjes hebben... jullie ervaring? Alvast onwijs bedank! Liefs
dit is het nod forum je had hem beter kunnen plaatsen bij zwanger worden... dit krijg ik dus helaas elke ronde week voor me nod en bij mij betekend het niets, voor jou zou het echter wel iets kunnen betekenen, s6
Klinkt als ongi meid sorry. Mis een keer eerder heb ik ook eens gehad. Eerder dan normaal. De ene keer donker rood de andere keer wat lichter is hier normaal.
Nou huisarts nam me gelukkig serieus! Hij heeft 4 evt. verklaringen - vroege mk - overslaan eisprong daarom snel weer ongi - vorige ongi was geen echte ongi - eisprong komt nu pas op gang afgelopen half jaar niet echt ongi geweest. Laatste vind ik wel in tegenstreid gaan met de laatste keer dat ik daar zat. Toen zat er over in dat mijn ongi erg weinig was en zwart/bruin. Toen zei hij dat bruin bloed ook bloed was en ik me niet druk moet maken om kleuren. Maar wou me wel doorsturen naar gyn als ik heel graag wou maar dan beland ik meteen in een medische molen en dat is niet prettig. Hij begrijpt mijn onrust goed en kga nu 3 maanden mijn bijzonderheden rondom mijn cyclus op papier bijhouden, dan mogen we bij hem terug komen en bekijken we verder hoe en wat. Was wel grappig... hij zegt zal je zien ben je er wat rustiger onder wacht je op iets bijzonders om op papier te zetten wordt je opeens zwanger. Dus geen diagnose maar wel serieus genomen en gerust gesteld!
Fijn meis dat de arts je serieus nam en gerust gesteld heeft. En idd mmm is geen pretje is eerder een hel neem maar van mij aan. Succes met zwanger worden .