9 dagen voor NOD bloedverlies?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Repeltje, 27 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Hoi meiden!,

Ik heb zondag een positieve ovulatietest gehad en zit nu ongeveer 9 dagen voor mijn NOD ongeveer 4 a 5 dpo. Maar mijn temperatuurkaartje geeft nog niet echt een eisprong aan.

Alleen nu ging ik dus naar de wc en toen zag ik dat ik bloedverlies had (tot nu toe alleen bij afvegen)

Ik heb er (nog) geen krampen bij.

Wat kan dit zijn? Een erg korte cyclus? Of gewoon tussentijds bloedverlies?

Liefs,

2. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Als je op minstens dag 5 dpo zit, dan zou het ook een innestelingsbloeding kunnen zijn. Die is minder heftig dan je menstruatie en kan varieren van een paar druppeltjes tot een soort lichte en korte menstruatie. Nu al ongesteld zou wel heel snel zijn, hopen dat het goed nieuws is!

3. Mama Aapje

Mama Aapje Actief lid

6 mrt 2013
    133
    1
    18
    NULL
    NULL
    Daar dacht ik ook gelijk aan, een innestelings bloeding!
    En heb je altijd regelmatige cyclus?

4. Repeltje

Hmm ik hoop dat het innestelingsbloed is! Ik krijg nu wel een beetje last van mn knie en dit heb ik meestal als ik ongesteld ben. Dus ik vrees het ergste :(

5. Mama Aapje

Mama Aapje Actief lid

6 mrt 2013
    133
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ow haha je cyclus staat in je handtekening 😁

6. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    Belgiƫ
    Als je zo'n regelmatige cyclus hebt, zou ik het toch vreemd vinden om nu al een menstruatie te krijgen...
    Misschien een latere eisprong? Of toch een innestelingsbloeding?
    Ik hoop natuurlijk voor jou op het laatste!

7. Repeltje

Ja ik heb altijd een regelmatige cyclus! Heb geen krampen in mijn buik alleen maar bij mijn knie. Ik vindt het ook erg raar, maar mijn temperatuurkaartje spreekt me weer tegen. Ik hoop echt dat het een innestelingsbloeding is. Ik heb dit in mijn vorige cyclussen nog niet gehad.

Is het niet te vroeg voor een innesteling?

8. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Beetje rare vraag misschien, maar wat heeft je knie met je cyclus te maken? Ik snap de link niet zo.

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.988
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je door getest met de ovu testen?
    Je temp laat absoluut nog geen ei zien. Ik denk dat je ei vandaag is en je een eisprong bloeding hebt.

Qua cycluslengte kan het ook kloppen. Eisprong op dag 20 en een lf van 10 dagen ;)

10. Repeltje

Ik krijg altijd last van mijn knie als ik ongesteld ben. Daarom dacht ik als eerste aan ongesteldheid. Waarom ik last van mijn knie heb geen idee haha.

11. Repeltje

Kan een eisprong bloeding zoveel bloed veroorzaken? Ik zie ook geen ei in mijn temp daarom vindt ik het ook zo raar. Ik heb niet doorgetest nee. Alleen ik snap niet goed hoe het kan dat hij zoveel later komt en dat ik ineens bloed verlies heb bij mijn ei. Ik moet er wel bij zeggen dat ik oraal temperatuur ik weet niet of dit heel veel uitmaakt?

12. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    En repeltje? Ik heb nu hetzelfde, ga zo op aanraden van andere meiden een ovulatietest doen.. Heb jij dat ook gedaan?

13. Repeltje

Ja ik heb ook ovulatietesten gedaan.

De bloeding heeft vannacht doorgezet het is ontzettend veel bloed en stolsels. Maar geen menstruatie pijn. Ik snap er niets van? Dan toch een menstruatie?

14. Repeltje

Iemand een idee? :(

15. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Geen flauw idee wat het kan zijn Repeltje :(
    Eens naar de dokter bellen?

16. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    Belgiƫ
    Verdorie, heb zelf ook echt geen enkel idee...
    'k Zou toch ook eens je huisarts om raad vragen, hopelijk weet die meer!

17. Repeltje

Hmm dan dit weekend maar even afwachten en dan maandag maar even de huisarts bellen. :(

18. Logan

Logan Niet meer actief

Als je echt zoveel verliest zou ik inderdaad even de huisarts bellen. Geen idee wat dat kan.

19. Repeltje

Hoi dames,

Het bloedverlies was na 5 a 6 dagen gestopt. Dus ik denk dat het toch "gewoon" menstruatie was.

Nu heb ik even de ovulatietesten aan de kant gelegd en ga me alleen even met temperaturen bezighouden.

In iedergeval bedankt voor het meedenken :)

Liefs,

Deel Deze Pagina