Hoi meiden!, Ik heb zondag een positieve ovulatietest gehad en zit nu ongeveer 9 dagen voor mijn NOD ongeveer 4 a 5 dpo. Maar mijn temperatuurkaartje geeft nog niet echt een eisprong aan. Alleen nu ging ik dus naar de wc en toen zag ik dat ik bloedverlies had (tot nu toe alleen bij afvegen) Ik heb er (nog) geen krampen bij. Wat kan dit zijn? Een erg korte cyclus? Of gewoon tussentijds bloedverlies? Liefs,
Als je op minstens dag 5 dpo zit, dan zou het ook een innestelingsbloeding kunnen zijn. Die is minder heftig dan je menstruatie en kan varieren van een paar druppeltjes tot een soort lichte en korte menstruatie. Nu al ongesteld zou wel heel snel zijn, hopen dat het goed nieuws is!
Hmm ik hoop dat het innestelingsbloed is! Ik krijg nu wel een beetje last van mn knie en dit heb ik meestal als ik ongesteld ben. Dus ik vrees het ergste
Als je zo'n regelmatige cyclus hebt, zou ik het toch vreemd vinden om nu al een menstruatie te krijgen... Misschien een latere eisprong? Of toch een innestelingsbloeding? Ik hoop natuurlijk voor jou op het laatste!
Ja ik heb altijd een regelmatige cyclus! Heb geen krampen in mijn buik alleen maar bij mijn knie. Ik vindt het ook erg raar, maar mijn temperatuurkaartje spreekt me weer tegen. Ik hoop echt dat het een innestelingsbloeding is. Ik heb dit in mijn vorige cyclussen nog niet gehad. Is het niet te vroeg voor een innesteling?
Heb je door getest met de ovu testen? Je temp laat absoluut nog geen ei zien. Ik denk dat je ei vandaag is en je een eisprong bloeding hebt. Qua cycluslengte kan het ook kloppen. Eisprong op dag 20 en een lf van 10 dagen
Ik krijg altijd last van mijn knie als ik ongesteld ben. Daarom dacht ik als eerste aan ongesteldheid. Waarom ik last van mijn knie heb geen idee haha.
Kan een eisprong bloeding zoveel bloed veroorzaken? Ik zie ook geen ei in mijn temp daarom vindt ik het ook zo raar. Ik heb niet doorgetest nee. Alleen ik snap niet goed hoe het kan dat hij zoveel later komt en dat ik ineens bloed verlies heb bij mijn ei. Ik moet er wel bij zeggen dat ik oraal temperatuur ik weet niet of dit heel veel uitmaakt?
En repeltje? Ik heb nu hetzelfde, ga zo op aanraden van andere meiden een ovulatietest doen.. Heb jij dat ook gedaan?
Ja ik heb ook ovulatietesten gedaan. De bloeding heeft vannacht doorgezet het is ontzettend veel bloed en stolsels. Maar geen menstruatie pijn. Ik snap er niets van? Dan toch een menstruatie?
Verdorie, heb zelf ook echt geen enkel idee... 'k Zou toch ook eens je huisarts om raad vragen, hopelijk weet die meer!
Hoi dames, Het bloedverlies was na 5 a 6 dagen gestopt. Dus ik denk dat het toch "gewoon" menstruatie was. Nu heb ik even de ovulatietesten aan de kant gelegd en ga me alleen even met temperaturen bezighouden. In iedergeval bedankt voor het meedenken Liefs,