Goedemorgen, Ik heb even een vraag. Mijn eerste dag van mijn laatste ongesteldheid was 16 Maart. Nu is/was mijn NOD vandaag 13 April. Ik heb 8 en 9 April bruine afscheiding gehad en dacht zaterdag 11 April ongesteld te zijn geworden. Gister 12 April was er nog een klein beetje rood verlies, maar nu had ik vanmorgen helemaal niks meer en vannacht ook niet. Mijn tampon was een beetje bruin maar niet rood van ongesteldheidsbloed. Nu vraag ik mij af; was ik wel ongesteld? En wanneer kan ik een eventuele zwangerschapstest doen om te zien of ik zwanger ben? Ik had vorige week 9 April een test gedaan maar die was duidelijk negatief. Zag 2 blauwe strepen maar geen blauw plusje. Dat was met een Clear Blue test. Ik hoop van iemand te horen. Met vriendelijke groet, Vlindermeisje
Je zit nu op je NOD, dus je kunt al gemakkelijk een testje wagen. Wellicht was het innestelbloed. Wellicht was het een lichte ongesteldheid. Welicht was het de aanzet tot je menstruatie en gaan de sluizen pas vandaag of morgen open. Even testen. Hoop op goed nieuws!
Bedankt voor je reactie Be Happy. Ik ben vorige maand pas gestopt met de pil dus het kan natuurlijk ook allemaal een beetje ongeregeld zijn van binnen. Kijk het nog even enkele dagen aan of de ongesteldheid doorzet of echt uitblijft. En dan denk ik ergens midden van deze week nog een test doen. Want 9 April is te vroeg getest als je NOD 13 April is? Groetjes
Als vandaag je nod is dan is 9 april te vroeg om te testen. Sommige dames maken veel hcg aan en testen dan al positief maar de meeste testen pas positief vanaf hun nod. Succes zou inderdaad ook gewoon een test je wagen, dan weet je het zeker.
Dank jewel voor je reactie Lisa1987! Dan zal ik vanmiddag even 2 testen kopen in de winkel, vanuit mijn werk. Maar het komt dus weleens vaker voor dat je bruine afscheiding hebt, 1 dag beetje bloed en daarna niks meer....? En dat je dan zwanger kunt zijn? groetjes,
Hey , ja dat is per vrouw verschillend de ene heeft wel wat normaal bloed erbij de ander wat bruin en de een juist niks , het zouw inderdaad innesstelingsbloed kunnen zijn.. Ik hoop het voor je ! Succes
Dank jewel Bekendonbekend voor je berichtje. In eerste instantie was het nu nog niet de bedoeling om zwanger te zijn maar mocht het onverwachts raak zijn, dan is den kleine meer dan welkom Even morgenochtend afwachten dus. Want ik haal vanmiddag de test en morgenochtend testen met de ochtend urine.
Wat jezelf al zegt hierboven... Je bent pas net gestopt met de pil, dus daar kan het zeker ook mee te maken hebben. Zelf was ik na het stoppen met de pil gelijk regelmatig ongesteld, maar er zijn genoeg verhalen va meiden hier op het forum waarbij het veel lange duurder voordat ze weer regelmatig ongesteld zijn. Ik gun het je van harte hoor! Maar hou er ook rekening mee dat het ontpillingsverschijnselen kunnen zijn en het en duurt voor je cyclus weer op orde is.
Ondanks dat je net gestopt bent met de pil kan het nog meteen raak zijn. In mijn kring is iemand gestopt met de pil en is helemaal niet ongeteld geworden maar was gelijk zwanger. Dus het kan verschillende redenen hebben. Zou idd zoals meerdere zeggen gewoon een testje wagen. Succes
Ik heb het ook een keer gehad dat ik een paar dagen eerder ongesteld werd, dat was wel echt een menstruatie alleen vroeger dan verwacht. Mijn laatste menstruatie was ook heel licht. 1 a 2 dagen bloedverlies en verder was bruinverlies. Dat kan iedere maand anders zijn, dus dat zegt niet zo veel.
Ik begrijp het. Maal me ook niet veel zorgen maar toch is zekerheid wel fijn. Of wel of niet zwanger. Maar als ik wel zwanger kan zijn dan zou ik nu wel positief moeten testen of kan ik nog beter een paar dagen wachten?
Ja ik denk ook dat het komt doordat ik pasgeleden ben gestopt met de pil. Maar kan het beter zeker voor het onzekere nemen. Heb vanmiddag 2 testen gehaald en doe morgenochtend een test. Zal het daarna hier laten weten en een foto posten, mocht ik twijfelen over de uitslag, indien die mij niet helemaal duidelijk is. Nu even slapen en uitrusten.
Eerlijk gezegd heb ik mij er nu nog niet op in gesteld en moet nog de kamer in orde maken en spullen aanschaffen. Maar mocht het wel zo zijn dan is dat een aangename verrassing. Maar als ik zwanger ben dan Moet de test morgen positief zijn? Het kan niet zo zijn dat ik negatief test en toch zwanger ben? Mijn NOD was vandaag als ik het goed heb. Heb nu express weinig Es ronken omdat dat anders ook weer de test beïnvloed. Toch wel beetje spannend.....we wachten het af
mocht je zwanger zijn dat wild inderdaad nog niet zeggen dat je positief gaat testen vele vrouwen testen negatief en zijn toch zwanger ,en de oorzaak daarvan is vaak dat het nog te vroeg is en je lichaam nog niet genoeg HCG heeft aangemaakt waardoor testen positief worden dus is het verstandiger het iets langer uit te stellen met testen. ! Xx
Aangezien je nog maar net gestopt bent met de pil, kan die lichte bloeding ook een ovulatiebloeding zijn geweest trouwens. Je weet immers je natuurlijke cyclus nog niet? Die is veelal helaas niet automatisch weer 28 dagen na pilstop, maar vaak langer. Ik zou sowieso even testen. Mocht het negatief zijn, dan zou ik er toch echter vanuit gaan dat het een lichte menstruatie was en me gaan richten op de naderende eisprong.