Haha. De drang was te groot. Nu hopen op 2 strepen zaterdag. De symptomen hoeven niks te zeggen hè. Positief blijven tot de duiveltjes er echt zijn. Wat we natuurlijk niet hopen.
Tja dan zit er helaas niks anders op . Misschien is het feit dat je nu juist geen kwaaltjes heb wel een goed teken. Ik blijf voor je duimen meis dat het gewoon gaat lukken zonder hulp van de gyn. Wel fijn dat je weet dat je man het kan Die van mij kon het ook 18, 17 en 12 jr geleden hihi. Maar of dat nu nog zo is Er is gelukkig bijna weer een dag voorbij dus onze uitslag voor deze maand is bijna een feit en mocht het niet zo zijn dan gaan we samen op Naar de volgende ronde. We slepen ons er samen wel doorheen X
Thanks We hopen gewoon dat het bij ons allemaal 2 strepen zijn! Het gaat wel weer hoor.... Je hart luchten helpt enorm
Moeilijk hè. Ik heb ook af en toe ineens zo een testdrang maar hou nogff vol. Weet toch dat ik geen hcg bommetje ben dus voor nod testen gaat alleen teleurstellen. Hoop dat morgen de dag voor je voorbij vliegt. Wel leuk dat je vriend er zo graag bij wil zijn. Die van mij boeit het vrij weinig en zegt. Ik hoor het wel als het raak is schat. Laatst liet ik hem een ovulatietest zien en toen dacht ie dat ik zwanger was. Hahaha. Sterkte nog ff met de drang en gezellig als je ff laat weten wat er vrijdag uit is gekomen. Duim duim duim
Idd zo lang de duivels er nog niet zijn blijven we op 2 strepen hopen. Blij dat je je hart ff hebt kunnen luchten en je je wat beter voelt
Daarvoor zijn we hier ook om elkaar een hart onder de riem te steken en om eens lekker je hart te kunnen luchten! In mijn omgeving weet ook niemand dat we bezig zijn, dus kan het er ook met niemand anders over hebben. Natuurlijk wel met vriendlief maar das toch anders..
ik begin wat te voelen en het is volgens mij die rode duivel die om de hoek staat zeer gevoelige re tepel ( alleen tepel) af en toe lichte steken in re lies. dus denk dat ik het zaterdag niet haal...... maar zolang we geen roodzien kan het nog goed kopen.......toch??
Inderdaad iedereen positief zijn! Niks voelen wil nog niks zeggen, iedere zwangerschap is anders! We zijn weer 1 dagje dichterbij
Ja verschrikkelijk maar gelukkig kunnen we elkaar goed steunen hier. En als je inderdaad geen hcg bommetje bent kan je het beste zo lang mogelijk wachten.. Wat jammer dat je vriend kwa testen enzo minder betrokken is, maar denk dat hij net zo hard staat te springen als jou als je test zaterdag positief is ( waar we natuurlijk wel vanuit gaan!) E ja mannen zijn niet altijd de slimste op het zwangerschap en testen gebied hahaha
Ik wacht echt tot zaterdag als ik niet voor die tijd visite heb van het rode kruis. Heb het gevoel dat ik ongi ga worden. Buikpijn,lage rugpijn, gevoelige borsten en sinds een uur misselijk. Maar we gaan het zien. Hou jullie op de hoogte. Ik mag voor hem hopen dat ie enthousiast is als ik zwanger ben. Voor mij is het de eerste maar hij heeft al kids dus ben bang dat het voor hem niet zo speciaal is. Al zegt hij van wel omdat het met mij is. Hou jij het nog vol om niet aan de testdrang toe te geven??
Ach, de mijne boeit het nu nog niet zo zegt ie. Hij wil ook niet horen wanneer ik nou vruchtbaar ben of niet omdat hij niet wil klussen omdat het moet. Ik probeer er dus zo weinig mogelijk over te zeggen maar ik merk aan kleine dingen dat hij er wel mee bezig is. Zo hoorden we laatst op TV een mooie naam en wat ik dacht sprak hij uit!
Haha Saartje. Er zijn er dus meer mannen die het niet zo boeit. Ik zeg ook niks meer erover want de druk om te moeten klussen op bepaalde dagen is niet echt bevorderlijk zeg maar Wel leuk dat die van jou er toch stiekem een beetje mee bezig is.
Pijn pijn, lage rug pijn, gevoelige borsten en misselijkheid kan ook weer bijeen zwangerschap horen, dus kop op meis. Niet gelijk zo negatief Tuurlijk,ook al heeft hij al kinderen elke zwangerschap is speciaal en dat vinden mannen ook altijd. Ik denk echt wel dat hij dol gelukkig is als je zwanger bent Ik hou het nog redelijk vol, het is echt dat het niet mag van vriendlief anders had ik het al lang al gedaan denk ik haha Heb echt he gevoel dat het raak is, ik voel me zo anders dan anders. 's nachts er uit om te plassen, chocolade vind ik opeens niet meer lekker, ijzersmaak steeds in mijn mond en met vlagen misselijk En hoe zit het met jou test drang? Hihi
Jennefer, elk kindje is uniek en bijzonder dus ook een kindje van julie samen! En het is natuurlijk ook al een hele tijd voor hem geleden. In die 18 jaar is er veel veranderd ook! Mijn vriend is er niet heel druk mee, maar vraagt af en toe wel hoe het er voor staat. Hij heeft er ook geen probleem mee wanneer ik aangeef dat we aan de slag 'moeten' haha. Hier vandaag wat bruinverlies in combinatie met mn zakkende temp denk ik niet eens dat ik zaterdag hoef te testen mamaannelies ziet er positief voor jou uit! ben erg benieuwd. natuurlijk naar iedereen maar jij bent zelf al vol goede moed