9 december NOD

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mama ikke, 2 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland

Heel verstandig. Hoop dat je een beetje kan slapen. Ik ben heeeeeel benieuwd morgen. Veel plezier met samen testen. Hoop op een dikke vette 2e streep.

Slaap lekker X

2. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    even een domme vraag tussendoor.
    hoe hoort je afscheiding er uit te zien voor je ongy word. dit word toch meestal doorzichtig en waterig. of is dit bij iedereen anders:(

3. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Zoooo, lastig te vinden als zo'n topic verhuist. Via de zoekfunctie toch nog gelukt!
    Leuk om bij te lezen hoe het jullie vergaat. Zie al wat licht positief nieuws :), spannend voor zaterdag, hopenlijk nog veel meer streepjes!!
    Even snel terugkomend op mezelf: de 3 maanden rustpauze is opgeschort. Ik ben er over begonnen met manlief, nog voordat mijn gevoel op tafel lag zei hij: zullen we maar gewoon verder gaan, zonde om te wachten.... Aahhhh fijn dat manlief zijn naam, manlief eer aan doet!!
    Aan mijn lieve stiefkindjes zal het trouwens niet liggen hoor. Die zullen een gat in de lucht springen als er een baby bij komt. Maar hun moeder is nogal overheersend in negatieve zin. Gelukkig lukt het me steeds beter om afstand van haar te nemen en ook manlief lijkt zich daar steeds sterker in te voelen/worden.

Bedankt voor jullie medeleven. Erg fijn om gevoelens te kunnen delen.
    Ik "zie jullie" zaterdag. Zet hem op!!

4. Luna1985

Luna1985 Actief lid

6 okt 2012
    163
    45
    28
    Vrouw
    kraamverzorgster
    Het word echt steeds spannender allemaal!!

Hier nog steeds bruinverlies... Zo begint meestal m'n ongi dus denk dat ik door ga naar de volgende ronde....
    Wel nog steeds ontzettend zere borsten, slaap er al een paar nachten slecht door :(

Ben erg benieuwd naar de eindresultaten van julie!!!

Ik kom uit twente :)

5. Luna1985

Luna1985 Actief lid

6 okt 2012
    163
    45
    28
    Vrouw
    kraamverzorgster
    Fijn!!! Weer een zorg minder hè ;) lekker doorgaan en hopelijk is het voor julie ook snel raak :)

6. Luna1985

Luna1985 Actief lid

6 okt 2012
    163
    45
    28
    Vrouw
    kraamverzorgster
    Ik denk dat dit wisselend is... Hier is het (sorry klinkt goor :cool:) wittig en iets dikker? Niet heel waterig in ieder geval... En nu dus bruinig ( oud bloed) heb ik begrepen dat het is ;)

7. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland

Hey meis,

Irritant hè. Was hem ook ff kwijt maar gelukkig weer gevonden. Wat onwijs fijn dat manliefzelf zegt dat 3 mnd rustpauze niet door gaat:) das ongekend fijn nieuws. Wat de moeder van je stiefkinderen betreft gewoon schijt aan hebben. Heb er ook jaren last van gehad maar ze geven op een gegeven moment wel op als ze zien dat ze geen effect hebben.

Mijn licht positieve test is vandaag trouwens met ochtendurine omo wit dus ben bang dat ie vals positief was. :(

Morgen nog maar een x testen. "Zie je morgen"

8. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Is geen domme vraag meis. Maar ik kan je geen antwoord geven. Volgens mij verschilt dat per vrouw.

9. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Mijn testen met ochtendurine zijn vandaag omo wit. :(. Ben bang dat het toch op naar de volgende ronde word helaas. Heb ook het gevoel dat de duivels ergens vandaag op bezoek komen. Voelt gewoon zo als alle andere maanden. Ik baaaaaaaaaal zo. Hoop dat jullie wel dikke vette positieve testen in handen gaan hebben:).

10. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik kan weer een maandje ongestoord drinken en sushi eten, vanochtend ongesteld geworden... Succes allemaal, ik blijf jullie volgen!

11. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland

Ooh jammer saartje5. Sushi. Jammie. Als ik ook ongi word ga ik dat ook zekerrrr eten. Al is het maar om jezelf te troosten;)
    Hopelijk volgende ronde wel raak.

12. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland

Ik woon trouwens een stuk verder weg:(
    Noord holland omgeving Hoorn

13. MamaAnnelies

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland

Aaah balen zeg. Maar het zegt nog niks. Je hebt nog steeds geen rode duivels dus ik sta er nog heel positief in voor je.. Het kan ook zo zijn dat de ene test gevoeliger is hcg dan de andere he;)

14. MamaAnnelies

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland

Jammer zeg:(! Maar je pakt zo tr lezen in ieder geval zo positief mogelijk op. Hopelijk is het de volgende ronde wel raak

15. mama ikke

mama ikke Actief lid

19 mei 2012
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook een omo witte :( maar gaan rode duivels .. wel krampen maar geen rood !!

16. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    He verdorie, ik hoop mee dat het nog omslaat!

Ik bekijk het van de positieve kant, onze volgende vruchtbare periode is dan rond de kerstdagen/oud-en nieuw. Lekker veel vrije dagen of misschien zelfs op vakantie en dus extra veel kans op een streepje in januari lijkt me!!

17. mama ikke

mama ikke Actief lid

19 mei 2012
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahah ik zou zeggen klussend het nieuwe jaar in :)

heel veel succes ..

ik snap er zelf niks meer van .

voel me wel zwanger soms en soms weer niet .. zit er niet ergens een geheim gluur luikje ergens hahah

18. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh dat zou handig zijn!!

19. MamaAnnelies

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland

Balen meid.. Maar je hebt nog steeds kans
    Ik wil roze zien!!:D

20. mama ikke

mama ikke Actief lid

19 mei 2012
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik ook !! hahah en dan wel dubbel 1 roze had ik wel :)

Deel Deze Pagina