Nee echt niet normaal dit. Vl ging bijna van z'n stokkie omdat ik hem riep van de schrik. Hij wilde me meteen naar de dr brengen maar ik wacht wel tot morgen. Ze kunnen er toch niks aan doen. Ga meteen bellen morgen ochtend. Heb wel al paar ibuprofen genomen anders hou ik het niet uit. Hoop dat ik beetje kan slapen. Laat je morgen wel weten hoe of wat. X
Bij mij valt het nog mee meis. Als ik jou verhaal lees krijg ik kippenvel. Jeetje wat erg. Leef met je mee. Hou je me op de hoogte. Ik duim voor je dat je lichaam het zelf oplost en je niet geopereerd hoeft te worden. Dikke knuffel
Dankje lieverd, sorry voor de late reactie maar ben heel het weekend niet op het forum geweest Dus moet alles nog even bij lezen en hopelijk kom ik nog heel veel meer positieve testen tegen En we zijn beide zeker helemaal in de wolken, kunnen het gewoon echt bijna niet geloven dat we zwanger zijn Knuffel terug
Nee heb ik nog niet gedaan maar weet ook niet of ik em wel ga doen. De testen zijn super duidelijk en heb er zondag nog 1 gedaan en die is ook weer een heel stuk donkerder dus duidelijker kan het niet Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap, echt super
Ik vind het heel moeilijk om te zeggen wat het is, hopelijk is het gewoon Echt een licht positieve test. Morgen ochtend weer testen?
Pfff jeetje meid, toen ik net die licht positieve test zag kreeg ik echt hoop en dan lees ik nu opeens dit.. Januari word jou maand!!!
Het lieverd. Geeft toch niks. Ben bij de vk geweest en bloed is getest. Net uitslag gehad. Hcg is 25 maar m'n bloeding is zooo ergen de pijn ook. Is dus een vmk. Maar beter nu dan over een paar weken. Echo doen ze niet aangezien er toch niks is Te zien. Moet het in de gaten houden als ik eind vd week nog bloed weer bloed testen en dan toch een echo. Pppfff. Het eitje heeft zich waarschijnlijk niet goed ingenesteld. Hopen dat het deze mnd raak is. Jij lekker genieten meis. Heerlijk dat je test steeds duidelijk wordt.
He bah toch een vmk... Voel je je vandaag wel wat beter? Hier is de ongesteldheid bijna weer over.. gelukkig Hebben we ook weer gehad
Jeetje zeg, schrik hier best wel van. Maar is het wel echt zeker dat het fout is gegaan dan want er zijn ook meiden die tijdens hun zwangerschap toch elke maand ongesteld worden.. Echt heel erg heftig zo allemaal. Ik hoop ook echt voor je dat het volgende maand raak is.. Maar 1 ding is zeker 2013 word jouw jaar!
Ja zoals het er nu uitziet wel. Hcg aanwezig. Wat ik al wist door de test maar bloed te hevig. Dit kan niet goed zijn volgens de vk. Eind vd week nog een x bloed prikken om hcg te meten. Dan weet ik het definitief. Voel me iets beter gelukkig. Nog wel krampen en bloeden maar minder heftig dan gisteren. Lief dat je zo meeleeft. Jij gelukkig er weer vanaf. Nu volgende ronde een mooie positieve test. 2013 krijgen wij ook een kindje
Hey mamaannelies. Zo goed als zeker. De bloeding is zo veel erger dan een menstruatie (ook klodders weefsel) dus dat is geen goed teken. Eind vd week nog een x hcg testen en dan zal de waarde minder zijn als het goed is. Nu maar naar de volgende ronde en hopelijk is het dan raak en nestelt het eitje gewoon goed in. Dat is nu waarschijnlijk fout gegaan volgens de vk. 2013 moet het zeker gaan lukken. We gaan ervoor Thanks dat jij ook zo meeleeft. Doet me goed Wanneer heb jij afspraak bij de vk???? X
Jeetje meid, is echt niet niks. Hopelijk word het snel minder. En het klinkt inderdaad niet goed. En tuurlijk leef ik mee lieverd, we hebben elkaar hier leren kennen en zaten in de zelfde situatie en dan zoiets. Verschrikkelijk. Hou je me op de hoogte Heb me vandaag aangemeld bij de vk en word morgen als het goed is gebeld voor een afspraak. Hopelijk hebben we snel een afspraak bij de vk Heel veel strekte lieverd! Xx
Komt goed. Ik hou je zeker op de hoogte. Spannende tijd die je tegemoet gaat. Hoop dat je snel terecht kan. Hou jij mij ook op de hoogte. Ben echt super blij voor je Je bent een schat. X