Ik zou graag mee willen doen, maar 7 uur is te vroeg voor mij. Ik slaap de laatste tijd heel slecht, dus ik lig mag in het weekend langer blijven liggen :-D En onze zoon is ook nooit zo vroeg wakker.
Goedemorgen meiden, Jammer, we kunnen je ook niet zo ver krijgen om je wekker voor de test te zetten ... Maar je bent wel van plan om zaterdag te testen?
Ja ik ga zaterdag zeker testen, als ik me in kan houden om zo lang te wachten. Ik heb een test besteld, dus dat mag dan nog wel even duren voordat ie binnen is haha. Ik ga even kijken hoe ik de rest van de week slaap. Als ik een betere week heb, dan zet ik wel even mijn wekker om gezellig mee te doen :-D
Hoi allemaal, Zaterdag is mijn nod dus als er nog niets is doorgebroken test ik ook mee! Spannend!!! Was van plan om me er niet zo druk om te maken maar toch elke keer als de datum weer in zicht is pffffff. Gr
Laten we hopen dat je gezellig met ons mee kan testen. Nu duimen dat we allemaal niet ongi worden voor zaterdag.
Hoi luna, Wat leuk dat je ook mee doet.. Hopelijk hebben we zaterdag ochtend allemaal een positieve test!! Ja erg he, helemaal van je af zetten kan je niet Hoeveelste ronde is dit voor jou?
wie hebben er nogmeer op of rond 9 dec hun nod ?? mischien leuk om met aan aantal van deze mensen op de zelfde dag zelfde tijd een testje te wagen oke het wordt : zaterdag : 8 december om 7.00 uur wie gaan er dan mee testen mama ikke jennifer2106 mamaannelies Luna1985 onze namen lekker in de kleuren van de streepjes die we willen zien wil je ook mee doe zet je naam in kleur en ik voeg je aan het lijstje toe
Zat net in de auto kreeg beetje kram in me buik en steken in me rechter lies / onderbuik. Spannend . Luna1985 leuk dat je mee test
Ik hoop het ook. Maar dat hoop ik zonder deze leuke testronde ook haha. Ik laat het vrijdag weten :-D
Ooh ja maar ik bedoelde ook voorsl voor jezelf joor Is toch een stuk finner als je lekker slsspg dus ook goed uitgerust bent
Dit is ronde 7 voor ons, ben al bijna 2 jaar van de pil af dus hoefde ook niet te ontpillen. Voorheen altijd een cyclus van 29 dagen maar sinds we er voor gaan schommelt ie wat. Ga nu ook van een cyclus uit van 29. Ik had ook afgelopen dagen beetje zeurende buikpijn af en toe steken. en savonds ook een erg warm gevoel in mn onderbuik? Voelde in iedergeval allemaal anders. Maar werd vanochtend wakker met een ongi gevoel Gewoon afwachten maar, weet inmiddels ook wel dat ik niet op de symptomen af kan gaan...
Ook al ff bezig dus. Nou duimen. Ik heb nu ook nogsteeds krampjes en soort ongi gevoel maar zit aan 1 lkant. Rechts dus gaan maar duimen. Vwrlies nu exht veel vocht dus maar weer aan de inlegkruisjes hahaha lekker dat je hier altijd gewoon kan zeggen waar het op staat hahah
Hoe lang zijn julie al bezig en voor een eerste kindje of hebben julie al kindjes? Wij gaan voor ons eerste kindje.
Ik heb een onregelmatige cyclus dus kan ik mijn NOD niet echt bepalen maar het moet ergens rond de 9de zijn. Testen gaat niet lukken zaterdag, ik verwacht ook niks eigenlijk. Ik volg jullie op de voet en als ik de 12de nog niet ongi ben test ik! In juni gestopt met de pil maar eigenlijk is dit pas de 3de echte ronde vanwege anti-malaria pillen.
Ik ben nu bijna 4 maandjes terug gestopt met de pil alleen is dit nu pas onze eerste ronde. Ik wou namelijk eerst ontpillen en dus ook een regelmatig cyclus hebben. En we hebben al een zoontje van bijna 2 en een half