Ja je moet er niet van uit gaan dat het waar is, maar is wel grappig zo. Kreeg net al een berichtje van Nono terug en die zegt dat ik feb 2013 Zwanger word van een meisje. Ben benieuwd wat Chantallcindy zegt
Ooh echt, wat gaaf. Ik hoop het ook heeeeeel erg voor je. Ze had mij gependeld voor feb 2013 van een meisje. Dus zal mij benieuwen en ben benieuwd wat Chantallcindy zegt
Ik ga er ook niet vanuit maar het is wel leuk en ben gewoon heeeeel erg benieuwd of het wel klopt en idd wat chantallcindy zegt. Misschien is dat heel wat anders. Let you know als ik de tweede pendeluitslag heb. Maar jij ook een meisje zou wel heel leuk zijn.
Oke leuk meis, ik laat het jou ook weten Lijkt me ook wel leuk om een meisje te krijgen, we hebben al een zoontje maar nog een Zoontje is ook heel erg welkom Me vriend zegt ook al steeds dat hij denkt dat het een meisje gaat worden (hij wil een papa's kindje haha) Als het maar gezond is
Cliché maar als de kleine maar gezond is. En volgens mijwillen alle papa's een meisje. Ik heb nog geen biologische kinderen maar mijn vriend heeft 2 zoons waarvan er 1 al 4 jr bij ons woont. Hij heeft geen contact met zijn moeder en noemt mij z'n mams. Hij is voor mij als mijn eigen dus zeg ook nooit stiefmoeder. Je ziet mensen dan echt denken. Die was er vroeg bij. Hihihi. Hoe oud is jouw zoontje?
Nouja eerst leek hem nog een zoontje wel leuk. Maar heb een nichtje van 4 en die is zo gek met vriendlief en hangt zo aan hem. Ontzettend lief om te zien dat ze zo gek op elkaar zijn. En vanaf dat moment is hij er van overtuigt dat hij een kleine meid wil haha maar. Hij zegt ook jongetje bem ik ook super blij mee, als het maar gezond is Ons zoontje is nu bijna 2 en een half. Heerlijke leeftijd, maar dat is eigenlijk alle leeftijden wel Wat leuk dat jullie zo goed en leuk met elkaar om gaan. Hoe oud is je "stief"zoon?
Aaaaah wat schattig. Zo een klein meisje wat zo gek is op je vriend. Tja dan smelt een mannenhart wel. 2,5 lekkere ondeugende leeftijd. Mijn buurjongen is ook van die leeftijd en lach me rot om hem. Mijn "stief" zoon is 18 en woont sinds zijn 14e hier en ken hem al vanaf zijn 6e. Heerlijk jong echt een lieverd. Bof er maar mee. . Nu nog een leuk brusje dan zijn we compleet.
wie herkent het ?? heb soort ongi krampen en ben erg winderig krampen kome heel even en verdwijnen weer
Caruli pendelt ook, ze pendelt niet op tijden (haar voorwaarden staan in het topic helemaal bovenaan vermeld) ze pendelt wanneer ze zin heeft je hoeft alleen maar even geduld te hebben voor haar reactie
Thanks lov4. Ga ff kijken naar haar voorwaarden. Ben benieuwd welke pendel er gelijk gaat krijgen. Hoop nono want dan zou het heel snel zijn.
Ja heerlijk echt zijn eigen willetje. Wat super dat jullie zo met elkaar om kunnen gaan. Je kent hem ook al heel lang dus kan me goed voorstellen dat hij jou zijn "mam" noemt. Je hebt het zeker met hem getroffen!
Ik ben niet zo heel erg thuis in het tempraturen maar lees idd vaak dat als hij hoog blijft je zwanger bent maar er tussen in kan je ook een innesteling dip hebben.
Net getest: teleurstellend wit!! Nu 3 maanden pauze.... balen. Ik hoop dat jullie erg veel roze streepjes zien zaterdag!! Kom nog even meegenieten van jullie geluk dan hoor! Andere mensen op dit forum positief zien testen doet me erg goed. Hopelijk gaat het nieuwe jaar mij ook zoveel geluk brengen. Succes zaterdag dames!!