We gaan voor de 2e!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door littledreamer, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Wat vind ik het opnieuw allemaal spannend! Ik heb al een tijdje de kriebels voor een 2e! Maar mijn vriend hield dit een beetje af. Maar nu gister avond zei hij mij dat ik niet met de nieuwe strip hoefde te beginnen!!

Hoe spannend en leuk!

Zijn er nog meer dames die voor hun 2e gaan?

Liefs

2. evelien28

evelien28 Actief lid

8 aug 2008
    107
    0
    0
    Ook wij gaan voor een tweede. Zijn vorige maand begonnen. Ik snap helemaal hoe je, je voelt. Ook ik vind het helemaal spannend!!

Succes.

3. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Gek he die spanning! je hebt het allemaal al meegemaakt, maar toch is het zo spannend!
    Jij bent overtijd!!!! Dat is pas spannend!!

4. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ook wij gaan voor een tweede! nog twee pillen en dan is de strip leeg, dan gaan we ervoor!
    Heb er zin in! heb al een tijdje kriebels (beide eigenlijk) en nu gaat het toch gebeuren! spannend allemaal hoor ;)

5. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Leuk ! Gooi die laatste 2 gewoon in de prullenbak ;)

6. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    hahaha zou idd ook nog kunnen natuurlijk :p

7. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Bij de 1e heb ik een halve strip weggegooid! :D

8. evelien28

evelien28 Actief lid

8 aug 2008
    107
    0
    0
    Ja spannend he gewoon 4 dagen overtijd!! Heb vandaag een test gehaald kom ik daar mijn beste vriendinnetje tegen die ook een test stond uit te zoeken. Hi hi.....
    Weet nog nog niet wanneer ik ga testen!!
    Ik hoop het zo!! Voor de eerste hebben we er wel een tijdje over gedaan, dan zou het nu in 1 keer raak zijn. Kan het eigenlijk niet geloven.

9. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    gewoon testen!!!!!! Dan weet je het maar! Wel even laten weten hoor!!! Wel toevallig dat je beste vriendin ook een tast aan het kopen was! Dadelijk zijn jullie samen zwanger!

10. marie78

marie78 Niet meer actief

Wij gaan ook voor een tweede en idd net zo spannend. We hebben nu een ronde gehad. Dmv ovulatietesten wist ik precies wanneer mijn ei was. Zou aankomende donderdag ongesteld moeten worden maar werd het zondag al. Zo gek, nog nooit gehad. Op naar de volgende ronde. Iedereen veel succes...

11. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    @Marie; jammer, s6 de volgende ronde :)
    @Evelien; idd gewoon testen ;) wel leuk als jullie beide zwanger blijken te zijn :)

Ik ga morgen maar even foliumzuur pillen scoren :D begin ik daar vast mee :)

12. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey wat leuk allemaal, en spannend zal duimen dat je een posi test heb,
    Wij gaan voor de derde.. maar dat komt omdat onze 1ste er meteen 2 waren hihi.
    Dus we gaan voor een tweede zwangerschap.
    Wij zijn zinds mei bezig heb nu 1 echte mk gehad in mei meteen en in juli een hele vroege, test gedaan en dag later was t fout..
    nu al twee maanden maar 1 dag ongi... morgen naar dokter en dan door naar de gyn.. ook weer spannend.

13. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    @marie volgende ronde beter!!

@daydreamy Ik heb nog helemaal niet aan foliumzuur pillen gedacht!

@tamaramama wat vervelend van je miskraam! Maar wat leuk dat je een 2ling hebt! Hoe oud zijn ze?

14. november

november Actief lid

4 jun 2008
    168
    71
    28
    Hoi allemaal! Ik ga ook voor een tweede,
    Vind het ook zo spannend! Ben er veels te veel mee bezig. Dit is de tweede ronde, maar kan me niet herinneren dat ik bij mijn eerste zo lang moest wachten tot het testen!
    Ik voel van alles, maar dat is heeeuuul normaal en zegt helemaal niets begrijp ik uit alle verhalen. Bij mijn eerste was ik in deze ronde zwanger. Is de kans groter dat het een beetje gelijk gaat? Weet iemand dat? Of kan het net zo goed een jaar duren. Mijn cyclus was meteen weer helemaal normaal, getest met ovulatietesten. Na mijn positieve ovulatietest niet meer geklust, wel die ochtend. Dat is ook goed toch? aaah kon iemand me maar vertellen waar ik aan toe was,
    liefs November

15. marie78

marie78 Niet meer actief

November, volgens mij zegt de eerste niets over de tweede. Je hoort en leest wel verhalen dat ze van de eerst zo zwanger zijn en de tweede heel lang op zich laat wachten. Ik moet er niet aan denken. Was bij de eerste ook zo zwanger.
    Na een positieve test springt je ei na 24-48 uur. Als het goed is overleven de zaadjes die tijd. Sterkte met wachten. Ik ben benieuwd.

16. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    @november Jammer genoeg kan je daar niks over zeggen! net wat marie78 zegt! afwachten en hopen!!

17. huitje

huitje Bekend lid

18 okt 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    Wij gaan ook voor een tweede. We zaten te twijfelen over wanneer wij zouden beginnen maar aangezien wij een jaar op de 1e zwangerschap hebben moeten wachten zijn wij drie maanden geleden gestopt met de pil. Hopen dat we dit keer niet nog zo lang moeten wachten want vind het allemaal erg spannend.

18. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    @huitje Het is ook spannend!! hopelijk hoef je niet te lang te wachten!

19. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ook wij gaan voor een 2de.
    Zijn nu 3 maanden bezig en ben nu al 3 dagen overtijd.
    Via ovulatietesten mijn ei gevonden en nu dus 3 dagen overtijd en geen positieve test:x wat een onzekerheid weer...

Nou meiden dat we maar snel weer zwanger mogen raken:D

20. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    @roos23 Dan moeten we maar hard gaan duimen voor je!!!! Succes!

Deel Deze Pagina