zwaluwhoeve

Discussion in 'De lounge' started by mamav2boefies, Dec 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

Dec 22, 2010
    1,158
    0
    36
    Ik vroeg me af als jullie naar de zwaluwhoeve gaan hoe jullie dagje er dan uitziet Maken jullie dan gebruik van de standaard faciliteiten of boeken jullie er dan ook iets extra's bij?

2. augustus

augustus Niet meer actief

Ik boek er meestal een massage bij. Heerlijk!

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Zwaluwhoeve vindt ik echt verschrikkelijk!
    Veelste druk , te klein slechte bediening slecht eten. Ik zou naar Thermen Bussloo of de Veluwse bron bij Apeldoorn gaan!

4. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

Jul 10, 2012
    1,715
    0
    36
    Te klein?? Het is daar mega anders, 1 van de grootste sauna's in nederland!

Ik boek er nooit wat bij, heb er genoeg aan om de hele dag van sauna naar bubbelbad naar zwembad te sjokken en af en toe even een dutje in de relaxruimte, heerlijk! Vind het altijd super daar. Wat me soms wel tegen valt is het eten bij het buffet want soms zijn er gewoon geen dingen naar de je smaak bij waardoor wij al 2 x hebben ge-MACt na ons bezoekje zwaluwhoeve haha.

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Het is te klein voor het aantal mensen die ze naar binnen laten ja!
    Je bent zeker nog nooit bij de Veluwse bron geweest?

6. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    De Veluwse bron is qua oppervlakte inderdaad groter, maar ik vond het eten bij het arrangement bij de Zwaluwhoeve wel uitgebreider. Maar a la carte kan je bij beiden prima knabbelen.

Meestal doen we een arrangement, met een lunchbuffet of fruit/sapbar 's middags ( van avondeten knap ik uit elkaar daar... ). Daar heb ik op zo'n dag meer dan voldoende aan, past goed bij het welness-gebeuren ( als in: gezond ). Tot op heden wel altijd een behandeling bijgeboekt... Een massage of een gezichtsbehandeling of allebei! Maar dat komt omdat ik niet zo heel vaak ga. Wil straks wel vaker gaan, dan doe ik wel alleen het saunabezoek en een lunch/drankje los. Dan zal ik ook meer gaan om weerstand op te bouwen en structureel te ontspannen.

Anders vind ik het een nogal kostbare aangelegenheid met iedere keer een behandeling en buffet.

Heerlijk wel trouwens! Ik ben altijd te spreken geweest over de zwaluwhoeve...Maar ik moet erbij zeggen dat ik meestal ook doordeweeks ga... Dan is het beduidend rustiger!

7. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Soms boeken we iets bij, massage ofzo. Heerlijk!

Zijn laatst naar de veluwse bron geweest, vind dit een super mooie sauna. Kan Zwaluwhoeve niet aan tippen

8. jacqje

jacqje Lid

Jul 8, 2006
    84
    0
    6
    De zwaluwhoeve gaan wij nooit meer naar toe. Ze laten te veel mensen binnen. Als iets niet helemaal naar je zin is(als je een klacht hebt)
    interesseert ze dat helemaal niets.
    Toen de zwaluwhoeve nog klein was(jaren geleden) was het best een fijne sauna. Ze gaan nu alleen nog maar voor het grote geld. Aan klantenbinding doen ze niet. Ik zou voor een lekker dagje sauna een andere sauna kiezen.
    De veluwse bron is een fijne sauna.

9. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,190
    113
    ik vind de zwaluwhoeve veel te commercieel geworden. Maar als ik ergens een saunadagje doe dan boek ik er altijd een massage bij, soms een hamnam en we lunchen en dineren altijd ala carte

10. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

Dec 22, 2010
    1,158
    0
    36
    Oke bedankt voor de reacties
    Ik zal eens kijken wat we gaan doen

11. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Ben toch wel erg benieuwd naar de Veluwse Bron geworden :D!

Als wij gaan hebben we altijd een behandeling en lunch of diner erbij. Veel plezier alvast!

12. dushi85

dushi85 Actief lid

Aug 23, 2009
    354
    0
    0
    Toen ik laatst naar de Zwaluwhoeve geweest ben hebben we alleen gebruik gemaakt van de sauna faciliteiten. Gewoon lekker op ons gemakkie en tussendoor wat eten. Wel jammer dat de service in het restaurant niet goed was. Moesten lang op ons eten wachten en de ober gaf ons toetje op zo een manier van stik er maar in maar daar hebben we klacht over ingediend. Voor de volgende keer zou ik er wel een massage bij willen boeken, dat lijkt me echt heerlijk!

13. Aloe

Aloe Niet meer actief

Ik vind zwaluwhoeve ook niets en ook niet groot.
    Ik ga altijd naar de Elysium.
    Echt veel mooier, relaxter.

14. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    2,838
    71
    48
    @mama2boefjes je hebt pb heb namelijk toegangskaarten voor je!

Share This Page