Hallo, Wij zijn bezig voor een tweede. Dit is ronde drie. Ik heb standaard al jaren een ovulatie waar het links pijn doet deze maand was het rechts zo erg dat ik niet eens mijn been kon buigen. Tweede rare dingetje altijd ook al jaren pijnlijke borsten na de ovulatie nu een week naar ovulatie nog geen pijnlijke borsten. Ik snap er niets van iemand dit ook weleens gehad.
Ik heb normaal gesproken ook altijd zere borsten tussen eisprong en menstruatie in en deze ronde dus ook niet, helemaal niks! Dus ik lees even mee
Oké spannend ben dus niet de enige. Hopelijk krijgen wij nog meer reacties. Ik vindt het wel fijn nu geen pijn anders altijd pijn.
Ik had ook niet de pijnlijke borsten zoals ik ze normaal heb. Wel veranderden ze wat uiterlijk betreft... Ineens een ader over m'n tepel heen Nu overigens wel gevoelige borsten, 5.3 week zwanger. Succes!
Gefeliciteerd en ben benieuwd we wachten het af nog een week en dan menstruatie. Krijg altijd een puistje in de laatste week voor de menstruatie dus hopelijk blijft dat ook weg
@rianne2985 merk jij ook verandering in de afscheiding zou je nu droge afscheiding moeten hebben maar dat het het natte afscheiding is. Beetje vies praatje hoor haha
Oh ja zeker weten. Ik heb sinds m'n eisprong meer afscheiding en het is doorzichtig/wittig en erg rekbaar maar wel wat dikker dan tijdens mijn ovulatie. Een beetje lijmachtig van structuur. Ik zit nu op 6dpo en nog 4 dagen tot mijn nod op 1 juni (ik heb een korte LF) Net ontdekte ik een zwart puntje op mijn tepel, nog nooit eerder gezien
Oké, nou vindt het wel spannend. Zwarte puntjes had ik bij de eerste leek een soort wild vlees trok na de zwangerschap weer weg. Nou houd mij op de hoogte ik moet volgende week donderdag donderdag menstrueren.
Wat grappig. Wij lopen gelijk! Heb ook maandag nod... spannend! ! Ik heb sinds eisprong ook transparante/witte afscheiding. ... nog nooit eerder gehad dus valt echt op! Hoop dat het een goed teken is! Wanneer ga je testen?
Ik ga zondag testen. Dan zit ik op 10dpo Voel nu vrij weinig meer. Wel branderig gevoel achter mijn tepels maar nog wel steeds rekbaar wit plakkerig slijm. Lijkt heel erg op lijm haha, geurloos. Normaal gesproken heb ik plakkerige afscheiding voor nod maar daar kan ik geen draden van trekken en nu dus wel. Klinkt heel gek maar normaal kan ik "ruiken" aan mijn afscheiding als mijn menstruatie er aan komt. Heeft dan een bepaalde muffige geur, maar deze afscheiding is echt reukloos...
Ik heb ook altijd pijnlijke borsten, maar vorige maand opeens niet. Het hoef dus niets te betekenen. Wel pijnlijke borsten/geen pijnlijke borsten, wel krampjes in de buik/geen krampjes in de buik, wel humeurig/niet humeurig, wel misselijk/niet misselijk, wel afscheiding/weinig afscheiding etc etc haha het is heel vervelend maar uiteindelijk zeggen de verschijnselen (of het weg blijven er van) niet zo veel.. Helaas...
Ik had precies hetzelfde als ZaZaM. Eerst altijd erg pijnlijke borsten na eisprong, en afgelopen maand ineens een keer helemaal niet. En ik was niet zwanger. Helaas, ik denk dat dit niets betekend. Ik duim wel voor je!
Hoi Rianne2985 En ben je zwanger. Ik heb ondertussen last van mijn borsten gekregen dus ga er ook niet vanuit. Gr. Petra34
Ik was al een hele tijd van de pil af en had ook áltijd van eisprong tot menstruatie pijnlijke borsten. Toen we voor het 'echt' gingen had ik na mijn eisprong ineens geen pijnlijke borsten en ik bleek toen ook zwanger. Helaas geëindigd in een vroege miskraam. De maand erop meteen weer geprobeerd en ook toen geen last van mijn borsten (dus stiekem ergens goede hoop) maar ik bleek toen niet zwanger. Ik ben dus bang dat het weinig zegt, maar ik zal voor je duimen.
Ik heb nu wel hele zere borsten, heb het gevoel of m'n tepels in de fik staan brrr. Ik had een late eisprong. Dat verklaarde de boel dat ik nog niks voelde.
Ja, het lichaam zit raar in elkaar. Ga maar proberen om niet zoveel ermee bezig te zijn. Bij de eerste had ik zoiets van wij zien het wel toen ging het heel vlug, maar aangezien ik nu al 35 ben begint de tijd te dringen en ben je er toch meer mee bezig. Ik wil namelijk vorige mijn 36ste zwanger worden en daarna niet meer. We zien het wel ik heb namelijk ook al 2/5 jaar last van premenopauze symptomen dus het is sowieso afwachten of er nog genoeg eitjes aanwezig zullen zijn
Moet het vandaag worden ben het eigenlijk altijd eerder. Vanochtend de hele ochtend hoofdpijn en rugpijn een standaard ding als ik ga menstrueren, maar dat is weg er gebeurt niets ben toch wel heel benieuwd of mijn menstruatie nog gaat komen of niet.