Na een vmk in oktober en een miskraam bij 8 weken eind december ben ik nu hopelijk weer zwanger. Vandaag 10/11 DPO. Kan nog niet heel blij zijn, vind het nog te spannend!
Snap heel goed dat je dit spannend vind. Maar ik zie een streepje voor nu dus weer zwanger!! Ik duin voor je
Gefeliciteerd! Ik hoop echt dat je nu mag gaan genieten van een fijne zwangerschap en over 8 maanden een kleine uk in je armen mag hebben.
Jaaa! Vind je het goed als ik dan een beetje blij voor je ben? Je bent altijd welkom op je feestje als je er aan toe bent.
Gefeliciteerd! Snap dat je nog niet blij kan zijn en een slag im de arm houdt. Ik hoop dat je deze keer een mooie zwangerschap tegemoet gaat.
Ik duim ook mee! Blijft zo spannend altijd die eerste weken maar hoop dat je na de eerste echo kan gaan genieten!
Heel begrijpelijk hoor, die zorgen! Ik hoop dat deze blijft plakken en dat je mag genieten van een zorgeloze zwangerschap!
Ik snap je gevoel, ik zit in hetzelfde schuitje nu. Hoop voor je dat hij gaat oplopen fingers crossed
Die ziet er goed uit! Ik duim voor je! Bij mij was het overigens bij onze tweede dochter ook 3x scheepsrecht, 2 miskramen en de derde keer was mijn dochter in de maak