Als ik hier zo om mij heen lees, bestaan er geen betrouwbare testen.Laat ik nu bijnal willen testen.... (zit nu 1 dag na mijn vermoedelijke nod) welke test zal ik dan doen? Ik wil nog wachten tot vrijdag, omdat ik het niet zeker weet.help.....
zwanger en kids heb ik nu ook geen fijne ervaringen mee. met 2v5 juist wel. en gezien de aantallen testen die ik tot nu toe gedaan heb hihi soms heb je idd een slechte ertussen... maar vaak lezen mensen ze ook te laat af e.d. predictor schijnt wel een ramp te zijn btw
Welke test niet? Ik zou gewoon de kruidvat gebruiken hoor. Je moet testen en kijken of je een streepje ziet, zie je niks weggooien. Vaak zijn die valse testen lang bewaard en dan krijg je wel vaker gekke streepjes
Ik vind de midstreams van zwanger&kids het fijnst. Nooit valse strepen op gehad en ik heb er veel gedaan.
Ukkie, ik weet mijn nod niet zeker.Ik had een gek rijtje ovulatietest en deze maand.Daarom wacht ik ook nog. Jolina, Bedankt voor je antwoord.Ik wacht het eerst nog even af.Ik gebruikte ook meestal kv, maar lees er hier zoveel slechte ervaringen over.
Ja, vandaar ook mijn vraag.Er lijken helemaal geen betrouwbare testen meer te bestaan.En ik wil niet blij gemaakt worden met niks.
Ja dan zou ik wachten tot zeker nod, liever een dag erna, dan zul je gelijk een duidelijke streep moeten hebben. Dan weet je gelijk genoeg.
Spannend!! Ik denk dat als je op of na NOD test het bijna niet vals kan zijn... meeste zijn dan of te licht, of duidelijk positief.(wat nog steeds geen garanties geeft natuurlijk..)
Ik kocht laatst testen van de Trekpleister. Ook twee voor 5 euro. Zien er hetzelfde uit als die van de Kruidvat. Zijn dus gewoon dezelfde testen gok ik?
Ik zou een cb digi doen als je toch nog tot vrijdag gaat wachten. Geen getuur en gedoe maar gewoon zwanger of niet zwanger.