O my god .. Gister en eergister vaage lijntjes die niet op fotos te zien waren. Ik dacht dat het misschien nog een restant pregnyl was.. Maar vannochtend duidelijk donkerder! Wat denken jullie ??! Ik zit nu 12dpo.
Ik hoop het zo .. Zou ik al met clearblue kunnen testen denken jullie ? Of zou dat nog te vroeg zijn met een licht streepje op de kv2v5 ?
De Clearblue zou nu ook zeker moeten zeggen zwanger. Je streepje is er donker genoeg voor. Maar ik zou persoonlijk denk ik nog even wachten en kijken of de volgende test donker is dan deze. Als die donkerder is geworden de Clearblue doen met dezelfde urine
Sjipss.. Ik ben echt helemaal van m stukkie haha dus ik ben naar de kv gegaan en een cb gehaald ! Deze gaf aan niet zwanger... Had idd dus beter even tot morgen kunnen wachten maar ooo zo lastig! Manlief gelooft het pas echt als er zwanger staat, hij vind zoon vaag streepje een te vaage uitslag haha. Dus hij weet ook nog van niks ! Ik wil hem verrassen met een 'zwanger' test. Toch vanmiddag nog een kv2v5 gedaan en daar was weer duidelijk een roze streep! Zie foto. Morgen of overmorgen dan maar weer een clearblue en hopen dat ik mn mannetje dan mag verrassen. jammer dat hij nu negatief gaf
Had je de CB met of zonder wekenindicator? Want die zonder is helemaal niet gevoelig. De met zou op basis van dit streepje denk ik echt wel 1-2 wkn aangeven. Mijn KV had in ieder geval een lichter streepje toen de CB met wekenindicator al positief was.
Hmm stom misschien urine net te waterig. Had ik toen ook . Eerst niet zwanger maar dacht kán niet kloppen. Toen niet gedronken en niet geplast en nog een gedaan en toen wel zwanger. (En ja ik heb dus twee van die dure testen op een dag er doorheen gejaagd )