Zoveel symptomen en vandaag, 9 DPO, een test (3 verschillende ) geprobeerd. Alle met een licht streepje, alleen die van de Action kreeg ik redelijk op de foto Ik ben geen streepjesplasser, als ik niet zwanger ben blijft alles wit. Wat zullen de mannen blij zijn De bovenste is van vanochtend en die andere van net.
Die zijn al goed duidelijk! Gefeliciteerd voor jullie allemaal! Ik wil ook zo graag draagmoeder zijn in de toekomst. Helaas wilt vriendlief dat niet maar wie weet
Ik vind het ook goed duidelijk voor 9dpo, wist niet dat actiontesten zó gevoelig waren zeg. Gefeliciteerd!
Bedankt allemaal! De mannen komen straks Later vandaag een update. Oh en jaik heb nog een test gedaan en die iszelfs duideljker dan die van gister. Het gaat goed daarbinnen
De mannen zijn keiblij!! Ze zaten al namen te verzinnen en waren het daarbij niet met elkaar eens, hahaha Nou ze hebben nog 8 maanden de tijd Ze hadden nog een test meegenomen van Clear Blue, zo'n plus test en er kwam een prachtige plus tevorschijn De batterijen van mijn camera waren leeg dus kon geen foto maken, maar die sturen zij op. Als ik hem heb, plaats ik hem hier
Ah wat ontzettend gaaf! Ik hoop dat je een hele fijne en gezonde zwangerschap krijgt. Sluit je je aan bij de juli 2014 mama's?