predictor early 6 dagen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door anak2, 9 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Hallo Allemaal,

Ik heb een vraagje. Wie heeft er ervaring met de predictor early 6 dagen vroeger ?

Ik heb vanmorgen 6 dagen voor nod getest maar was helaas negatief.

Ik weet niet hoe het komt maar ik heb zo'n voorgevoel. Ik heb tot nu toe nooit lage rugpijn gehad voor mijn nod, gisteren in bed had ik bij het omdraaien felle steken onderin aan de zijkanten. Ik heb echter geen last van borsten enz.. maar ik kan me herinneren dat ik daar ook niet echt last van had bij mijn zoon.

Misschien haal ik mij wel van alles in mijn hoofd en wil ik het te graag.. maar er blijft een gevoel knagen.

2. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    Ik had hem de eerste ronde gebruikt 6 dagen voor nod negatief ik had allerlei symptomen en was overtuigd zwanger te zijn maar helaas.

Ik hoop voor jou een positieve test!

3. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Dank je wel voor je reactie mama 0103

Ik denk dat ik gewoon geduld moet hebben hoe moeilijk het ook is. Ik moet wel zeggen dat ik nog niet eerder rugpijn heb gehad voor NOD.

Het vage is ook nog dat ik gisteren 1x met clearblue een positieve ovulatietest had terwijl ik op 1 mei de hele dag door positieve testen heb gehad. Aan de cervixslijm was ook duidelijk te zien dat ik een eisprong heb gehad omdat deze ineens weer weg was. Dus vond die ovutest gisteren heel vaag en was erg verbaast.

4. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ik had 6 dagen voor mijn nod met de predictor early zelfs met middagurine een duidelijke streep, ik was er dus wel erg blij mee.

Ik hoop dat je snel een positieve test hebt!!

5. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Gefeliciteerd kahlan !

Ik denk dat ik gewoon geduld moet hebben. Ik wil het zo graag dat ik in alles symptomen zie misschien :(

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Een positieve ovulatietest is geen garantie voor een eisprong helaas.Ik zou het voor de zekerheid nog wel even doen vandaag en morgen,voor het geval je eisprong nu pas is;)
    En als hij wel al is geweest zit je nu op 6 dpo...1 mei positieve test,dus waarschijnlijk 3 mei eisprong en 4 mei is dan 1 dpo.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.966
    15.605
    113
    Nabij Utrecht
    Wanneer had je het vruchtbaar slijm dan?
    En stel dat je ei toch is gesprong na de ovu van 1 mei dan is je eisprong op 2-3 mei geweest en zit je pas op 6-7 dpo en kan je bijna nog niet posi testen.
    Ik zou dus nog zeker hoop houden en over 4 dagen nog eens testen ;)

8. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Onder het mom... Maak me zelf gek.

Ik had nog een digi test van clear blue liggen...
    En natuurlijk gaf die negatief aan. Maar toen ik de batterij er uit wilde halen zag ik 2 stripjes zitten met op 1 een dikke streep met lichte streep en op de andere ook een lichte streep. Ik weet dat je daar niet naar mag kijken maar zou het iets te betekenen kunnen hebben? Bijv te vroeg getest 😁

9. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Nee,dat betekent niets.

10. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Dat betekend helaas niets. Ik zou nog even wachten met testen omdat je ei zoals hierboven al gezegd is, waarschijnlijk later is gesprongen. Mocht je ei nu nog gaan springen dan kan een zwangerschapstest daar ook op reageren eventueel en dus zou ik nog een dag of 4 wachten met testen.

11. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Dank jullie wel meiden !

Ik denk zelf dat het niet een verlate eisprong is.
    Ik kan het bij mij heel goed zien aan het cervixslijm. De dagen er voor is het veel en na de eisprong is het meteen niks meer. En dat was maandag 2 mei.

Ik wacht gewoon nog even af. Zoals ik al zei.. Ik wil te graag en dan ga je misschien dingen zien die er niet zijn. Ik kijk ook steeds of ik al iets aan mijn borsten kan zien whaha maar helaas geen verandering.

Ik hen nu alleen steken achter schaambot en sinds vanmiddag heel erg moe. Maar dat kan ook weer van het warme weer komen.

Ik ben trouwens wel benieuwd wat die streepjes dan wel zijn.. Ovu testen van sensi geven geen streepjes aan

Deel Deze Pagina