Hoi , 16 oktober heb ik mijn eerste pil genomen en heb die nacht gespuugd en vrijdags was ik de hele dag ziek in bed. Waardoor ik weer een pil vergeten ben, dit geld ook voor za zo en ma .. Wel heb ik seks gehad met mijn vriend. ik ben weer aan de pil gegaan op 21 oktober. toen heb ik van de 21e tot de 23e heeeeel licht bloedverlies gehad , het was meer bruin en maar klein beetje rood. nu heb ik wel steeds hoofdpijn en last van mijn buik , geen trek in eten enzo. Wanneer kan ik een test doen ? De dokter zegt 2 weken na de onveilige seks , zou dat dan morgen zijn ? en die hoofdpijn enzo kan dat een teken zijn van zwangerschap of niet ?? gr tess
Kan zeker een teken zijn ja... ik zou nu al testen als je zwanger bent kun je al vanaf 9 a 10 dgn positief testen .. ben benieuwd
Trouwens op andere forums heb ik ook een bericht geplaatst , op FOK zegt iedereen dat ik zeker zwanger ben , op viva zeggen ze dat de kans super groot is en ik het waarschijnlijk wel ben .. wat denken jullie ?
Als ze op een andere site zeggen dat je op zeker zwanger bent dan zijn ze knetter gek daar. We zijn hier geen dokters. Als je een test doe kunnen we mee kijken en aan de hand daaraan kunnen we zeggen ja je bent zwanger Aan de andere kant lijkt het me niet logisch en reageerde je lichaam op de vergeten pil dus dacht eerst dat je menstruatie moest komen en toen toch weer niet. Zou een test doen dan pas weet je het zeker. Wil je het ook graag dan?
opzich wel hoor we willen samen een kind , liever over 1 / 2 jaar maar als het nu komt dan houden we het en dan doen we super ons best met alles !! Kan ik nu testen ? of beter morgen ochtend ??
De kans is inderdaad niet ze heel groot. Je bent ook nog niet over tijd, toch? Gewoon een zwangerschapstest doen. Dan weet je het. Aan de hand van symptomen kun je zo weinig zeggen. Succes en laat je het even weten?
Bijzonder dat op die forums allemaal mensen zitten die van achter een beeldscherm in jouw lichaam kunnen kijken Testen is het gemakkelijkste om erachter te komen of je zwanger bent!
Om zwanger te worden heb je een eisprong nodig. De pil legt je natuurlijke cyclus plat en er groeien dan geen eitjes en er vindt dan ook geen eisprong plaats. Eitjes groeien vanaf dag 1 van je natuurlijke cyclus en doen er zo'n 14 dagen over om tot een eisprong te komen. Jij hebt 4 dagen achter elkaar de pil vergeten. Zo snel kunnen er nevernooitniet eitjes groeien tot een eisprong!. De kans wordt groter als je aan het begin van de strip ook al een paar pillen vergeten was. Ik denk dat de kans zeer klein is dat je zwanger bent. Die bloeding en hetgeen wat je voelt kan ontzettend goed komen door het slordig slikken van de pil. Het zijn wel hormonen die je slordig geslikt hebt namelijk.
De vergeten pillen is allemaal in de eerste week van een nieuwe strip geweest hoor.. In de bijsluiter en internet staat dat de eerste week de grootste risico is.
klopt. dan is er zeker kans. niet groot, maar zeker wel aanwezig. gewoon een testje doen. symptomen mag je niet op letten, gezien die van 1001 dingen kunnen komen