wanneer testen ? kv 2v5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door tessbakkerx, 30 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tessbakkerx

22 okt 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ,

16 oktober heb ik mijn eerste pil genomen en heb die nacht gespuugd en vrijdags was ik de hele dag ziek in bed.
    Waardoor ik weer een pil vergeten ben, dit geld ook voor za zo en ma ..

Wel heb ik seks gehad met mijn vriend.
    ik ben weer aan de pil gegaan op 21 oktober.
    toen heb ik van de 21e tot de 23e heeeeel licht bloedverlies gehad , het was meer bruin en maar klein beetje rood.

nu heb ik wel steeds hoofdpijn en last van mijn buik , geen trek in eten enzo.

Wanneer kan ik een test doen ?
    De dokter zegt 2 weken na de onveilige seks , zou dat dan morgen zijn ?

en die hoofdpijn enzo kan dat een teken zijn van zwangerschap of niet ??

gr tess

2. tessbakkerx

22 okt 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    niemand ?? :(

3. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Kan zeker een teken zijn ja... ik zou nu al testen :) als je zwanger bent kun je al vanaf 9 a 10 dgn positief testen .. ben benieuwd

4. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    De kans lijkt me niet groot, maar het is niet onmogelijk.

5. tessbakkerx

22 okt 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL

hoezo denk je dat de kans niet groot is ? op zwangerschap of dat dat symptomen zijn

6. tessbakkerx

22 okt 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens op andere forums heb ik ook een bericht geplaatst , op FOK zegt iedereen dat ik zeker zwanger ben , op viva zeggen ze dat de kans super groot is en ik het waarschijnlijk wel ben ..

wat denken jullie ?

7. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Als ze op een andere site zeggen dat je op zeker zwanger bent dan zijn ze knetter gek daar. We zijn hier geen dokters. Als je een test doe kunnen we mee kijken en aan de hand daaraan kunnen we zeggen ja je bent zwanger

Aan de andere kant lijkt het me niet logisch en reageerde je lichaam op de vergeten pil dus dacht eerst dat je menstruatie moest komen en toen toch weer niet.

Zou een test doen dan pas weet je het zeker.
    Wil je het ook graag dan?

8. tessbakkerx

22 okt 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL

opzich wel hoor we willen samen een kind , liever over 1 / 2 jaar maar als het nu komt dan houden we het en dan doen we super ons best met alles !!
    Kan ik nu testen ? of beter morgen ochtend ??

9. demi84

demi84 Actief lid

12 mei 2014
    245
    0
    0
    De kans is inderdaad niet ze heel groot. Je bent ook nog niet over tijd, toch? Gewoon een zwangerschapstest doen. Dan weet je het. Aan de hand van symptomen kun je zo weinig zeggen. Succes en laat je het even weten?

10. tessbakkerx

22 okt 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL

nee ik zit in het begin van me 3e strip week , nog een week ongeveer dan moet ik stoppen met de pil

11. tessbakkerx

22 okt 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL

12. tessbakkerx

22 okt 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    morgen ochtend ga ik een test doen , ik zal het wel laten weten !

13. Drieka

Drieka Niet meer actief

Bijzonder dat op die forums allemaal mensen zitten die van achter een beeldscherm in jouw lichaam kunnen kijken ;)
    Testen is het gemakkelijkste om erachter te komen of je zwanger bent!

14. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Doe morgen maar een testje en hou ons op de hoogte he

15. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Je hoeft niet persee tot morgen ochtend te wachten met de kruidvat testen :)

16. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik denk ook niet dat je zwanger bent,maar alleen een test kan je het antwoord geven

17. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Om zwanger te worden heb je een eisprong nodig. De pil legt je natuurlijke cyclus plat en er groeien dan geen eitjes en er vindt dan ook geen eisprong plaats.

Eitjes groeien vanaf dag 1 van je natuurlijke cyclus en doen er zo'n 14 dagen over om tot een eisprong te komen.

Jij hebt 4 dagen achter elkaar de pil vergeten. Zo snel kunnen er nevernooitniet eitjes groeien tot een eisprong!.
    De kans wordt groter als je aan het begin van de strip ook al een paar pillen vergeten was.

Ik denk dat de kans zeer klein is dat je zwanger bent.

Die bloeding en hetgeen wat je voelt kan ontzettend goed komen door het slordig slikken van de pil. Het zijn wel hormonen die je slordig geslikt hebt namelijk.

18. demi84

demi84 Actief lid

12 mei 2014
    245
    0
    0

19. tessbakkerx

22 okt 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL

De vergeten pillen is allemaal in de eerste week van een nieuwe strip geweest hoor..
    In de bijsluiter en internet staat dat de eerste week de grootste risico is.

20. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    klopt. dan is er zeker kans. niet groot, maar zeker wel aanwezig. gewoon een testje doen. symptomen mag je niet op letten, gezien die van 1001 dingen kunnen komen ;)

Deel Deze Pagina