Wat denken jullie? Goeie timing of toch niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Eefje80, 1 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje80

Eefje80 Lid

12 jan 2014
    96
    0
    0
    Hey Ladies,

Ondertussen zitten wij in ronde 18 en nog steeds niet raak, ik ben echt de moed aan het verliezen...
    Hebben al verschillende testen gedaan: bloedonderzoek, HSG onderzoek, sperma, en alles is tip top in orde. Ik zit nu in ronde 2 na het HSG onderzoek en mijn gyneacologe zei dat de vruchtbaarheid stijgt in de rondes net na een HSG onderzoek... Fingers crossed...
    Ik heb ook een zeer regelmatige cyclus dus daar kan het ook niet aan liggen.
    Deze ronde heb ik nog eens ovulatietesten gebruikt om zeker op het goede moment te klussen en daar is ook mijn vraag over.

Ik heb 3 testen gedaan:
    - dond om 12 u
    - dond om 19 u 30
    - vrijd om 17 u

In bijlage kan je een foto zien van de testen.

Volgens wat ik gelezen heb op internet en op dit forum, klus je best op het moment van de piek, en volgens mij is de test van om 19u30 dicht bij de piek.

We hebben dan ook gisteren rond 21 u geklust en dan deze morgen nog eens.
    (Eerder deze week hebben we op dinsdag ook al geklust)
    Hebben we het op het juiste moment gedaan of klussen we best vnvnd nog eens?

Nog een bijkomende vraag, na het klussen blijf ik altijd een poosje liggen zodat het sperma zeker goed naar binnen gaat maar telkens ik terug recht ga staan, loopt er een hele kwak uit... Is dit een probleem? Is er dan toch nog een kans dat er sperma naar binnen is??

Ik hoop dat jullie jouw ervaringen willen delen en me eventueel kunnen helpen...

Alvast bedankt,
    Grtjs

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,1 KB
      Weergaven:
      5
  2. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Je hebt op het juiste moment geklusd een keertje morgen kan nooit kwaad ik zou het doen gewoon voor de zekerheid

En dat er ba het liggen uitloopt maakt niks uit
    Ik bleef altijd kwartiertje liggen

Deze ronde op dag positieve ovutest geklust daarna niet meer en 3 dagen ervoor en ik ben nu 20 weken zwanger

Succes ik duim voor je

3. Humava

Humava Niet meer actief

Lijkt mij ook dat je goed geklust hebt. Al kan het geen kwaad natuurlijk als jullie morgen nog een keertje klussen. Dat het er weer een beetje uit loopt heeft bijna elke vrouw wel last van denk ik. Ik ook en zie mijn banner. ;)

4. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Gewoon morgen nog een keertje ;)
    Eitje spring binnen 48 uur na je piek hè!

5. Eefje80

Eefje80 Lid

12 jan 2014
    96
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties. Na hoeveel rondes was het bij jullie raak?
    Iedere ronde opnieuw ben ik er zo mee bezig... Het zou beter zijn van niet, maar ik kan het echt niet laten. Was dat bij jullie ook zo en was het dan toch raak?
    Whitepearl, waarom raad je aan om morgenvroeg te klussen? Ik zou eerder vanavond nog eens klussen of is dat te dicht bij deze morgen?
    En proficiat met jullie zwangerschap!!

6. Humava

Humava Niet meer actief

Bij ons was het 2 keer snel raak namelijk 4e ronde. Dus ik heb erg mazzel dat weet ik. Ik was bij deze zwangerschap wel mee bezig maar juist de 4e ronde helemaal niet omdat we toen een ronde wilden overslaan. Toen dus ook maar 1 keer geklust rond ei en dat was dus een lucky shot. Maar ik kan mee heel goed voorstellen dst als je al langer dan een jaar probeert zwanger te worden je er wel erg mee bezig bent.

Ik zou het gewoon morgen nog een keer gezellig maken.

7. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Je hebt zeker goed geklust. Morgen zou eigenlijk niet eens meer nodig zijn, maar het kan natuurlijk ook nooit kwaad.

Ik heb ook 2 keer geklust op de dag van de positieve ovulatietest, en ben toen ook zwanger geraakt.

8. Eefje80

Eefje80 Lid

12 jan 2014
    96
    0
    0
    Heb jullie raad opgevolgd en deze morgen nog geklust... Hopelijk is het eindelijk eens raak... Ik hou jullie op de hoogte!!

9. Eefje80

Eefje80 Lid

12 jan 2014
    96
    0
    0
    opnieuw niet raak... op naar ronde 19 dan maar... ik begin echt de moed te verliezen... pffff ik zie het allemaal even niet meer zitten. en al mijn vriendinnen worden op 2-3 rondes zwanger, echt frustrerend... en dan zeggen ze, ge moet er nie aan denken, dan gaat het vanzelf... kon ik dat maar, dat lukt echt niet....

10. Melgje

Melgje Niet meer actief

dat lukt mij ook niet meer zo best in ronde 14 hoor. Ik leef met je mee

11. Eefje80

Eefje80 Lid

12 jan 2014
    96
    0
    0
    Melgje, al testen laten doen?
    Het is echt frustrerend....

Deel Deze Pagina