Hey meiden, Zien jullie wat ik zie? Ik vind het heel onwerkelijk! Vandaag (zeker weten) 9 DPO. Bekijk bijlage 165848
Zo'n test had ik ook! dag daarna clear blue indicator getest ( 10DPO ) gaf aan : zwanger 1-2 , dus vind ze toch erg gevoelig!
Haai Biejie, Deze is niet over het hoofd te zien hoor Alvast gefeliciteerd en uiteraard hopen dat het een blijvertje is
Super bedankt voor jullie reacties! Het begint een beetje te landen geloof ik... Morgen nog een K2v5 en een digi...
Gefeliciteerd... Super voor jullie! 9dpo wat betekend dag? Ik heb zelf afgelopen woensdag mijn eisprong gehad en ga za op vakantie. Zou graag voor die tijd er een test tegen aan gooien. Heb de kruid at 2voor5 testen de sensitest.
Hoi Roos, bedankt voor je felicitatie! 9 DPO is 9 dagen na je ovulatie. Als jij woensdag je eitje had, zit je vandaag dus op 4 DPO. Nog even geduld met testen dus (helaas...). Als je straks test zou ik k2v5 gebruiken! Hopelijk hebben jullie een vakantie met z'n 3tjes
Wachten... Pff zo erg hè. We gaan al met zijn 3e op vakantie en hopen met zijn 4e te gaan. We hebben een dochter van bijna 2. Bij haar waren we de eerste ronde gelijk zwanger. Ik weet dat dat heel veel geluk is maar stiekem hoop je er nu toch ook weer op... Vrijdag of zaterdag ochtend er dan toch maar een test tegen aan gooien...