Net toch getest,kon het weer toch niet laten en had me zo voorgenomen het niet te doen! Maar ik plaste zo over mn test heen en meteen kwam er een reactie op de test en dit is het resultaat. Je ziet een soort penlijntje maar lijkt uit te lopen tot een bredere lijn?! Zien jullie dat ook of beeld ik het me nou in?????? Help! haha
Ik zie de vorm van de lijn wel, maar hij lijkt niet echt blauw ingekleurd.. Hoeveel DPO ben je? Morgenochtend nogmaals met ochtendurine proberen?
Ik zie ook een lijn maar ik zou het inderdaad morgen of overmorgen nog eens proberen! Veel succes, ga voor je duimen!
Ik zie wel wat. Het lijkt van blauw naar soort grijs te lopen en dan doorschijnend. Snap je wel, want heb precies hetzelfde momenteel. Alleen ik teste met de k2v5 en bij mij is het nog lichter maar dan in het roze. Krijg het niet eens goed op de foto. Hopelijk is over 2 dagen de test bij jou donkerder. Waar zit je in je cyclus? Al overtijd of voor je NOD?
Ja, ik zie hem wel. Ik ken zelf die kruis testen niet. Welk merk is dat? Heb hier volgens mij een keer gelezen dat die soms een verkeerd resultaat geven... Ik zou morgen even een testje bij de kruidvat halen. Spannend!! Ik blijf je even volgen. Hopelijk kan ik je snel feliciteren!
O nee....niet weer die plus-testen die zorgen voor veel twijfel..... Bij die testen waar een plusje moet verschijnen, dient de verticale lijn even breed te zijn als de controlelijn. Bij jou zie ik op dit moment alleen een pennestreep. Koop alsjeblieft de Kruidvat 2 voor 5 euro (of desnoods Apotheek Eigen merk of DA Eigen Merk). Die zijn veel duidelijker af te lezen.
Die heb ik dus vandaag ook gehad... mijn lijntje is iets dikker... en blauw... maar vind ze zeeeeer onduidelijk! ik ga ook liever die van de kruidvat!!! Succes meid!
Hier voor mn neus issie duidelijker en blauwig,tis zo lastig om goed op de foto te zetten. Het is een kruitvat test overigens alleen indd niet die 2 van 5 euro. Daar test ik laat mee,bij mijn jongste pas met 8!!!weken terwijl andere testen gewoon duidelijk een knaltest waren. Niet iedereen is voorstander van de + testen maar ik heb daar tot nu toe eigenlijk altijd alleen maar goed positief mee getest. Ik zou tussen nu en overmorgen ongesteld moeten worden trouwens. Dus het is er op of er onder zeg maar.... Maar heb helemaal geen gevoel van ongesteld moet worden en nog andere dingen zoals: -licht in mn hoofd geregeld -moe,erg moe -flink misselijk,met name in de ochtend en vooral in de avond -andere eetlust(eergisteren 2 haringen op en die eet ik NOOIT) -aders duidelijk zichtbaar op mn borsten en tepels -gevoelige tepels -hele moeilijke stoelgang terwijl deze altijd normaal is (had ik ook bij mn vorige zwangerschappen) Ppffff,vrouw zijn en dan ook nog eens een kindje willen valt soms niet mee ghehe
Klopt.. ik heb ze ook van de kruidvat 2 voor 9.95'! En bij mijn wordtie ook steeds duidelijker.. Maar ik wacht gewoon rustig af ook al is het zo moeilijk!! heb eerst die van de kruidvat gehad 2 voor 5 euro.. en daar was het 2e streepjes pas na 10 min zichtbaar.. dus ik weet het allemaal niet zo spannend allemaal!! succes meid!
We zitten in het zelfde schuitje dus Corlinn! Spannend!!! Hoop dat we beide gauw meer duidelijkheid hebben en een mooie duidelijk positieve test! Heb trouwens ook niet met ochtendurine getest,en heb best veel water gedronken vandaag..... Niet echt slim van me bedenk ik me nu om dan te testen.....
ja ik vind het ook super spannend! En ja ik heb hem Vanmiddag getest... maar vind hem wel vaag kan niet echt duidelijk eeen foto van maken helaas.. maar zou het ff proberen! SPannend meid!
Tis ook moeilijk om er een foto van te maken. Hier lijkt de lijn op de foto ook grijs zeg maar terwijl hij hier echt blauwig is. Het is gewoon lastig om een goede foto te maken.
Was dat lijntje bij jou ook binnen 10 min of langer? ik ga me niet al te blij maken ik probeer het over paar dagen nog een keer.. ben de laatste dagen super moe.. als ik gewerkt heb en gekookt heb lig ik om 6 uur al te slapen op de bank... heb ik normaal nooit.. en zo raar gevoel in me buik.... we wachten met spanning af!!
Bij mij kwam de lijn meteen. De test begon te lopen en de lijn verscheen direct al. Ik liep meteen naar mn mannetje en hij zag m ook meteen. En hij was de gene die zei dat hij ook een brede lijn zag,ik had er niet eens op gelet nog. Pas toen hij het zei keek ik nog eens en inderdaad,hij heeft gelijk! Hoop dat het over 2 dagen duidelijker is!!! Testdrang is echt enorm hoor moet ik zeggen,zeker nu de test gewoon in het hangkastje bij de toilet ligt.... haha Maar ik hou me in,tis zo woensdag. Nu testen heeft toch geen zin want dat geeft nog geen duidelijkheid,waarschijnlijk gewoon dezelfde uitslag en wil echt,MOET echt wachten van mezelf tot woensdag morgen. Ik test ook als ik toch bloedverlies heb,want ik was bij Pepijn* en bij Lenthe ook gewoon ongesteld maar ik ging op de klachten af en een knalpositieve test. Heb niet echt een bepaald gevoel in mn onderbuik,geen krampen ofzo. Wel een zwaar gevoel in mn onderbuik. Ook tijdens vrijen voel ik mn onderbuik erg en daarna ook beetje buikpijn. Merk trouwens dat tijdens vrijen alles ook veel gevoeliger is?!
Ik wacht gewoon ff alles rustig af.. mischien valt het wel mee of tegen hihi! Spannend meid! ik hoop het zo voor je!!! Ik heb niet echt krampen wel steken in mn onderbuik.. en inderdaad een zwaar gevoel.. en ik heb ook veeel hoofdpijn maar zou denk niks mee te maken hebben... Ik wacht gewoon ff af! Liefs
Hoofdpijn heb ik met vlagen. Niet dat ik een pijnstiller moet pakken maar wel zon zeurderig gevoel. Heerlijk om zo ff ervaringen te delen met iemand in t zelfde schuitje!!! Wanneer is jou NOD ongeveer?
Nee dat heb ik inderdaad ook.. dat ik geen pijnstiller hoef te nemen.. maar miss heb ik het wel helemaal mis.. Ik weet neit precies NOD.. want je kan eigenlijk 19 dagen testen na je Onveilige sex.. maar dat is vandaag 14 weken geleden.. dus eigenlijk nog veel te vroeg.. en veel verstand heb ik er ook niet van ben nog een jonge meid eh! Dus miss vrijdag nog ff testen.. Ja wel toevallig ja... ik zag het ik dacht he dat heb ik dus ook op mn test..! dus ff reageren!
Haha 14 weken?? Denk dat je 14 dagen bedoeld hihi. Haha,staat wel grappig! Wist niet dat je 19 dagen na onveilige seks al kon testen? Hoelang is ongeveer je cyclus? Of weet je dat ook niet precies? De mijne zit tussen de 23 en 26 dagen. Vandaar dat ik al getest heb,maar tis nog zo licht. Maar heb net de bijsluiter gelezen en er staat in dat de test positief is als er een ongeveer even brede | lijn staat als de - streep. Maakt niet uit hoe licht,als die lijn er staat en je kan er een + in zien zou hij dus positief zijn. Dus dan zou er dus heel pril iets moeten zitten denk ik dan. Maar nog zo prilletjes dat het nog niet genoeg hcg afgeeft voor een knal test. Dat geeft wel hoop!