hee we hebben een paar keer bij elkaar in de NOD tpoic's gezeten en super voor je dat je zwanger bent! en al zoo vroeg posi getest super zeg!!! hoop dat ronde 8 ook voor ons goed nieuws is!!! liefs en geniet ervan
@ meissie2008: jaaa ik hoop ook voor jullie dat deze ronde raak zal zijn! Heb je al een idee of je zwanger zou kunnen zijn? En wanneer wil je testen? @ mammavankeano: wow, ook zo zo vroeg posi! Gefeliciteerd! Je hebt dus op 8 DPO getest?
ja op 8dpo!! en bij mn zoon teste ik 2 weken overtijd nog negatief hoop wel dat het streepje er volgende week nog is
hee meid ik voel helemaal niks...in tegenstelling tot andere maanden dat ik altijd wel iets dacht te voelen heb alleen erg veel pukkels maar ja dat zegt ook niet altijd alles! heb natuurlijk al weer veels te vroeg getest...vandaag staat bij de ovu-zwangerschap testen topic! hier thuis lijkt er echt heel licht iets te zien op foto is ie moeilijk te spotten...morgen jarig dus hooooop dat heel misschien morgen een heel licht streepje doorkomt...maar ga nergens vanuit! je went er snel aan als het elke maand gewoon wit blijft haha geniet ervan meid! het is je gegunt liefs