Hoi allemaal. Ik heb vanochtend getest (action early zwangerschapstest) en niet langer gekeken toen ik zag dat hij na een halve minuut nog wit was. Ik ben aan het werk gegaan en heb er niet echt meer aan gedacht. Ik ben de hele dag al misselijk met vlagen. Dat ben ik nooit dus ik heb thuis toch weer die test erbij gepakt. Er staat een roze streep op die even breed is als de controle streep. De test is echter al van vanochtend dus vroeg ik mij af of het dan wel telt als positieve test. Alvast bedankt voor jullie reacties. Hieronder ook even de foto.
Normaal zeggen ze dat je dit niet als positief mag zien, kan indroogstreep zijn... maar vind hem wel erg duidelijk... Hoeveel dpo zit je? Ik zou anders morgenochtend of vanavond nog een test doen...? Ik denk dat je zwanger bent
Je mag er niet vanuit gaan dat deze positief is, hij is namelijk na afleestijd afgelezen en die is er niet voor niets Maaaaar, stel dat hij inderdaad wel positief zou zijn (en dus ook was na 5/10 minuten) dan denk ik dat je nu wel de andere test kunt doen en die ook positief zou worden omdat hij best duidelijk is En de kans is dus best aanwezig dat je gewoon zwanger bent Edit: En omdat ik gewoon een enoooorm nieuwsgierig aagje ben en nu wil weten of je zwanger bent of niet
Dankjulliewel. Ik ga morgenochtend weer testen! Ik laat het weten. zo stom ik heb dus echt geen idee wanneer de streep er is komen te staan. Wordt vervolgd.
Ik snap niet zo goed waarom je geen tijd neemt voor het doen van zo'n test? Kun je net zo goed niet testen... Maar als je de gebruiksaanwijzing buiten beschouwing houdt ziet je test er te positief uit voor een indroger.
Ik snap niet zo goed waarom je geen tijd neemt voor het doen van zo'n test? Kun je net zo goed niet testen... Maar als je de gebruiksaanwijzing buiten beschouwing houdt ziet je test er te positief uit voor een indroger.
Ik snap je reactie. Ik had én geen minuut langer de tijd en wil niet op mijn werk testen maar het was voornamelijk omdat ik dit niet had verwacht tot halverwege de dag de misselijkheid aan bleef houden. Steeds na wat eten ging dat weer weg.. Maar goed, de tijd zal het leren. Bedankt voor je berichtje. Geeft wel hoop .
Ik ben heel benieuwd! Zou er nu nog een testje tegen aangooien. Al is het alleen maar voor alle nieuwsgierige aagjes hier (waarvan ik er 1 ben)
Nu krijg ik plankenkoorts hihi. Nee hoor. Ik laat morgenochtend mijn foto zien van de nieuwe test. Ben zelf ook wel benieuwd nu zeg!! Maar ik heb expres heel veel gedronken zodat ik nu niet meer ging testen
Haha wij zijn soms net zo ongeduldig als de topicstarters. Of erger! Ben benieuwd naar je volgende test hoor! Ik ben optimistisch!
Volgens mij is deze positief. Ik had ook zo een streep bij mijn eerste test. En sommige praten inderdaad over een in droog streep maar heb dat zelf eigenlijk nog nooit mee gemaakt. Vaak ontstaat er sowieso pas alleen een streep als er iets van hcg word waargenomen. Maar ben benieuwd morgen! Ik blijf volgen.