Vandaag is mijn NOD. Ik heb niet eerder getest omdat het er echt op leek dat ik ongesteld ging worden. Zojuist toch een test gedaan en zie het resultaat. Dit is toch echt een positieve test? Een roze streep toch? Gister heb ik mijn haar geverfd en ik heb ook nog broodje zalm gegeten... Hoe schadelijk is dat? We zijn al 2 jaar bezig, maar ben nog in shock denk ik.
Haha ja die is idd positief. Dat broodje zalm en je haar verven kan echt geen kwaad hoor Vooral dat haar verven. Dat broodje zalm zal ik voorlopig laten staan!
Haha ik vraag het omdat ik eeeder ook dacht een positieve test in handen te hebben en die bleek toen niet te roze. In deze test zit wel echt kleur. Hoop niet dat het vals positief is, ik weet niet van welk merk het is en hoe lang hij al in de kast ligt. Morgen ochtend even opnieuw testen. En dan mijn sauna voor maandag dan ook maar afzeggen haha. Dat mag geloof ik ook niet. Wat een verrassing!
Ik zou idd de sauna afzeggen. Ik ben heel benieuwd naar je test van morgenochtend! Van welk merk is deze test eigenlijk?
Uiteraard kon ik niet wachten tot morgen haha. Heb nu de test zwanger&kids en die 2e roze streep knalde prachtig. Zinkt nu wel in. Deze eerste test kan inderdaad van de Action zijn, iemand zei het hierboven al.
Die eerste test is volgens mij een early test van big bazar... drogen ontzettend langzaam op Mooie testen hoor! Gefeliciteerd