Bedankt allemaal😃. Ik weet heel zeker wanneer mijn eisprong was ivm dat ik het elke maand voel, sta er zelf ook van te kijken dat ze al zo duidelijk zijn. Vandaag 11 dpo maar heb vandaag niet getest. Probeer het vol te houden om te wachten tot minimaal woensdag.
voelen is niet je eisprong zelf, maar je voelt het groeien van de follikels waarschijnlijk daarnaast is dat ook niet betrouwbaar. ik denk toch dat je wat verder bent, of misschien weer 2 hihi
Ik heb dit al vanaf mijn 16e en is al meerdere malen na gekeken en bevestigd. Ik gebruik al jaren geen pil meer omdat ik mijn lichaam zo goed ken en voel heb ik nooit anti cenceptie hoeven gebruiken. Ik heb altijd 3 dagen krampen, de eerste dag heel licht, 2e dag wat meer en 3e dag erg veel pijn. En zodra de pijn over is, is/zijn er eitjes gesprongen. 14 dagen na dat de pijn gestopt is word ik altijd ongesteld. Ik Heb zo vroeg bij de tweeling ook zo'n duidelijke test gehad, dus wie weet. Als het goed blijft gaan zullen we het over 3 weken ongeveer al weten of het er 1 of 2 zijn.