Dit is mijn testje van deze morgen. Ik had net wel heel lichtroze verlies, hopelijk is het vd innesteling... Voor de rest heb ik barstende hoofdpijn, steken in mn liezen en misselijk. Lets pray
Ik had ook 2 dagen voor NOD roze afscheiding en daarna bruin. Daarna was het over. Had toen al positief getest dus waarschijnlijk van de innesteling. Gefeliciteerd!
Ja het was echt weinig afscheiding, ik durf echt nog niet positief zijn. Heb 2 maand geleden een biochemische zwangerschap gehad en voor mijn zoontje ook al. Ik laat morgen en maandag bloed nemen om te zien hoe mijn hcg het doet
Bloedtest was deze morgen negatief, Hcg was 4,7 en progesteron maar 3,1 Toch blijf ik licht positieve kruidvattesten hebben, deze is van vanavond, na veel drinken. Ben nu 12/13 dpo Wat denken jullie? Gewoon mentaal voorbereiden op ongi he?
Ben je zeker van je eisprong? .misschien toch iets minder ver dan je denkt? Je test is opgelopen. En vanaf hcg 5 is zwanger toch? Je zit er net onder. Ik duim voor je
Ik had een positieve ovulatietest op 7 januari, Raar he... Ik denk vooral dat m'n progesteron te laag is om goed te kunnen innestelen.
Positieve test op 7, stel eisprong was op de 9de. Dan ben je vandaag 12 dpo..dan is de test best ok toch?