Advies gevraagd (ovu's)

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Beeb1987, Jan 21, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

Nov 23, 2014
    373
    1
    16
    Female
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    Hoi meiden,
    Ik ben 1 januari geopereerd aan een bbz (zwangerschap van 6 weken) en m'n eileider is hierbij verwijderd. 4 dagen later, op 5 januari, een bloeding gehad. Geen gewone ongi denk ik, meer alleen slijmvliesverlies met wat bloed natuurlijk.
    Sinds de 13e ovulatietesten aan het doen, maar naar mijn mening geen enkele echte knaller? Wat vinden jullie? Heb ze dagelijks rond 7 uur 's avonds gedaan. En maar 1 per dag. Kan m'n ei tussen de 14e en 15e zijn geweest? Of denken jullie dat ie nog moet komen?
    Ik hoor graag van jullie en alvast heel erg bedankt voor het reageren! 😘

image.jpg

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik vind de 14 e idd het meest positiefs maar naar een BBz kan je lichaam ook wel even van slag zijn!

3. Soort

Soort Actief lid

Nov 1, 2015
    496
    45
    28
    14e mooi positief en je hebt goede opbouw en weer goede afbouw ik de kleur van de streepjes. Ligt denk niet aan dat je lichaam van slag is maar dat je lichaam weer op orde is en er weer een eisprong is geweest.

Als je twijfelt, temperaturen helpt altijd om een bevestiging te krijgen dat je ei echt is geweest. Zit je ook niet in twijfel:)

4. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

Nov 23, 2014
    373
    1
    16
    Female
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    Thnx ladies!

5. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

Nov 11, 2015
    1,891
    82
    48
    Ik denk dat je de 14e als positieve test mag zien..
    Dus even daarna is je ei geweest dan..

6. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    1,949
    56
    48
    Zaandam
    Nou ik zie er niet een knaller tussen zitten?
    Op welke cyclusdag zit je nu?
    Aan de hand van je testen zou ik denken dat je piek nog moet komen..

Tenzij je een van die meiden bent die geen knallende ovu test maakt, lees je ook wel eens...

7. emetje

emetje Fanatiek lid

Sep 24, 2015
    1,163
    0
    36
    Ik zie ook nog geen knaller. Ik ben toevallig 2 dagen eerder dan jij geopereerd. Enkele dagen laten wel gelijk echt een menstruatie gehad en nu op cd18 maar nog geen posi ovutest. Komt bij mij echter vaker pas op dag 23( korte lf) maar ik denk dat jou ei nog moet komen. Deze testjes geven normaal wel echt knallers. Succes met zwanger worden!! Wij zijn ook alweer gelijk begonnen deze maand :)

8. emetje

emetje Fanatiek lid

Sep 24, 2015
    1,163
    0
    36
    Die eerste zijn denk ik nog donkerder ivm het nog aanwezige hcg dat is niet direct onder de 5.

9. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

Nov 11, 2015
    1,891
    82
    48
    Ik zal even vertellen waarom ik denk dat hij (misschien) wel positief was.
    Ik heb 2 merken ovulatietesten naast elkaar gebruikt op de dag van de duidelijke piek van eentje.
    De andere, volgens mij hetzelfde merk als deze, was veel minder duidelijk toen. Deze testen knallen bij mij ook niet zo erg als de andere.

Ter verduidelijking, de onderste groene knal, zelfde moment als de roze.

Attached Files:

10. emetje

emetje Fanatiek lid

Sep 24, 2015
    1,163
    0
    36
    Maar wel even donker, en dat is positief. Dat zie ik bij to niet.
    Bij jou zijn beide streepjes gewoon lichter, dat kan ligt aan de test.
    Maar ze zijn wel even donker en daarom positief.

11. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

Nov 23, 2014
    373
    1
    16
    Female
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    'Normaal' cyclus van 24 of 25 dagen met ei rond dag 12, 13 of 14. Vanaf de 13e weer (ècht) witte zwangerschapstesten en daardoor begonnen op die dag met ovu's. Dit is eerste keer met deze. Met normaal de groene versie òf die van de action. Daarnaast dus ook ongewone cyclus ivm bbz.

Thanks voor alle reacties. Ik blijf doortesten.

12. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    1,949
    56
    48
    Zaandam
    eens..

Share This Page