wie test 11 dpo negatief, daarna nog positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BellaNoa, 9 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Lieve meiden,

Ik ben geloof ik een beetje op zoek naar hoop :D

2 maanden geleden ben ik bevallen van onze dochter na een zwangerschap van 23 weken en hebben wij afscheid van haar moeten nemen. Sinds deze maand willen/durven we er weer voor te gaan.

Heb ovulatietesten gebruikt en had een positieve test op 25 februari en vervolgens mijn eisprong in de avond op 26 februari gevoeld. Ik heb gisteren op 10 dpo een testje gewaagd, omdat het toen precies 2 maanden geleden was dat onze dochter werd geboren en dat zou ik dan ook wel een mooi moment vinden voor een positieve test. Natuurlijk weet ik dat het vroeg is, maar zie hier regelmatig vroege testjes voorbij komen, dus ik dacht ik probeer het. De test gaf een heeeeel licht tuurstreepje, andere zagen het ook op het forum. Dus ja, grote hoop op een goed resultaat vandaag! Maar nee hoor, hartstikke negatief, terwijl ik met hetzelfde merk test als gisteren heb getest (etos 2v5). Wat een domper was dat vanochtend!

Wie heeft dus ook op 11 dpo hartstikke negatief getest en daarna toch nog een positieve test gehad?

Alvast bedankt voor jullie reactie(s) :)

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ik bij mijn 1 e en bij de 2e zwangerschap die goed zijn verlopen bij de 3e teste ik al op 3 weken + maar dat wisten we pas naderhand dat dat zo was door een 2ling.

3. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Je hebt wel een vrij korte cyclus dus is denk ik nog niet erg als je nega test.. Nog eventjes geduld hebben denk ik. ;) probeer het over 1/2 dagen nog eens, misschien is je hcg dan wel verdubbeld en zat het gister en vandaag net op t randje, en dat ie gister net iets geconcentreerder was.

4. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Bij mijn eerste en tweede zwangerschap testte ik rond NOD positief.
    Bij deze 6dpo maar ik bleek een week verder te zijn.
    Dus 13 dpo.
    Er is nog hoop.

5. BellaNoa

@ nimme, op welke dag had je dan wel een positieve test bij je eerste twee zwangerschappen?

@ mamavanM1, dat zou inderdaad ook nog kunnen. Bij mijn dochter testte ik op 12 dpo duidelijk positief, dus daarom dacht ik als ik nu echt zwanger zou zijn dan moet dat op 11dpo ook wel lukken

6. BellaNoa

En had je toen ook al eerder een testje gedaan die negatief was?

7. Marente

Marente Actief lid

26 okt 2010
    271
    0
    0
    Kijk eens in de testgallary's van fertilityfriend.com daar kun je op series zoeken en zie je veel test series zien ( met serie bedoel ik rij van allemaal testen van 1 persoon op verschillende dagen) waarop op 11 dpo nog niets te zien was, maar daarna wel :)

8. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

3 dagen daarna :)

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik testte bij mijn 1e zwangerschap pas een week na nod positief en daarvoor dus steeds negatief.........dus.......

10. BellaNoa

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Hopelijk zit er ook voor mij nog een kansje in om toch nog positief te testen :)

@ Marente, bedankt voor de website. Heb net even gekeken, maar bij de meeste zie ik toch al wel een heel licht lijntje op 11 dpo. Weet alleen niet of dat hele gevoelige testen zijn of niet. Maar op 12dpo zijn alle testen zowat al positief.

Zit te twijfelen, zal ik het morgen ochtend nog eens proberen of gewoon echt mijn ongi afwachten grrrr ben altijd zo ongeduldig :D Misschien is dit m'n lesje haha

Lma17 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina