Bruine afscheiding wie had/heeft dit ook???

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by SchoesjeR, Apr 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

Goede avond dames,

Ik heb een vraag aan jullie...

Ik had 2 dagen geleden ongie moeten worden maar dat ben ik nog steeds niet, nu heb ik vandaag de tampon test gedaan en die haalde ik na 2uur er weer uit en toen zat er heel oud bruinbloed bij en veel afscheiding...

Ook heb ik op dag 17/18 in mijn cyclus mijn ei gevoelt en 5 dagen later had ik wit licht roze slijm dit was op 2de paasdag dit ging gepaart met krampen in mijn onderbuik en lies... de 3 dagen die volge had ik ook met alleen afvegen bruinslijm daarna niks meer tot vanmiddag???

Ik ben nu dus 2 dagen overtijd maar aangezien mijn cyclus nog niet echt regelmatig is wil ik pas testen op na dag 35???

Wie had dit ook en bleek zwanger te zijn...
    Wij willen heel graag een kleine en zijn nu in de 3de ronde...
    Heb dit ook in het Zwanger worden topic geplaats...

Bedankt voor het lezen en reageren

2. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    ik heb bruinverlies gehad, dit was voor én na mijn nod. 10 dagen achter elkaar. vk zei dat het van de innesteling moest zijn geweest.
    heel slopend maar uiteindelijk wel een pracht van een dochter!

waarom doe je geen test? dan weet je waar je aan toe bent.

3. SchoesjeR

Thanks geeft me hoop. En inderdaad je krijgt er iets moois voor terug. Wil lievergraag wachten tot maandag ivm teleurstelling... Bedankt laat t weten

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    stel dat je toch ongesteld word, wat ik natuurlijk niet hoop. zal je je dan niet altijd afvragen of je misschien toch heel pril zwanger was?

5. SchoesjeR

Nou dat weet ik eigenlijk niet. Denk ook maar zo van als ik t niet weet doet t me ook geen pijn. Misschien is dat ook wel mijn angst en wil ik t niet weten... Stom hé...

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    nee hoor dat is niet stom ;)

7. SchoesjeR

Ok gelukkig. Ik heb trouwen gewoon t gevoel ongie te worden... Spannend zeg pffff. Ik laat t weten zodra ik getest heb of ongie ben geworden. Thanks

8. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    en en en ? :D:D

9. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0