Waarom heb ik nu toch een keer getest. De 1e is van zondag en de 2e is van vandaag. Is dit nog oke? Ik weet dat je niet van testen af kan leiden of het mis gaat, maar hij lijkt mij wel iets lichter. Ik had verwacht dat hij al donkerder zou moeten zijn. Durf het hier ook bijna niet te posten. Ik ben nu zo bang en onzeker. De 1e is van kv 2v5 en de 2e is van testpoint 2v5. Voel me nog wel enorm zwanger. Misselijk, tot net niet overgeven. Gevoelige onderbuik, geen krampen maar meer een branderig gevoel zoals ik bij mn dochter ook had. Op en af gezwollen en zere borsten. Dames, ik ben zo onzeker en bang. Terwijl je er toch niets tegen kan doen als het mis zou gaan. Ik twijfel of ik nu nog een setje kv testen ga halen.
Dat kun je niet met elkaar vergelijken.. Testpoint duurde bij mij ook veel langer voordat hij knalde! KV is gevoeliger, ziet er dus gewoon goed uit hoor..
Ik snap dat je onzeker bent. En dat zal ook wel een paar weken duren nog. Maar ik vind je testen er prima uit zien! De onderste vind ik niet lichter dan die andere. Plus hij is van een ander merk, dus daar kan altijd wat verschil in zitten. Probeer te genieten !
Oh wat fijn je snelle reactie! Ik zit zo in de rats. Zit ook op mn werk en ik kan me niet eens concentreren. Maar ik voel me (gelukkig) nog wel hartstikke zwanger. Vanochtend ook. Toen had ik zoiets van: waarom wilde ik ook alweer een 2e . die misselijkheid is voor mij echt een teken. Bedankt voor je lieve reactie.
Meid ik snap je angst (ik heb deze ook) Maar kom op je testen zijn fantastisch en knalden met 4 weken al!! Hahha Mijne met 4.3 en was ik al super blij mee Kop op, je weet dat 90% goed gaat, je hebt al een kindje kunnen krijgen en hebt super testen; conclusie; goed vooruitzicht hahah kus
Thanks lieverds voor jullie lieve woorden <3. Ben ik ook super blij met deze testen, maar toch ga je weer twijfelen. Al had ik 2 jaar geleden dit ook bij mn dochter. toen waren de KV en de MVM ook hetzelfde qua streep en daar zat ook 2 dagen tussen. Ik ga niet meer testen en vertrouwen op mijn lichaam. De zwangere: Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd meid! Wat een traject heb jij afgelegd. Ik snap ook heel goed dat jij angst heb. Net wat je zegt: Ik heb al een mooi kindje mogen krijgen dus ik weet dat mijn lichaam het kan. Heel veel zwangerschapsplezier toegewenst. Ik vond het de mooiste gebeurtenis uit mn leven en ben dankbaar dat ik dit wederom mee mag gaan maken. Ik hoop dat als alles goed mag blijven gaan ik over tijd ga lopen, kan ik er extra lang van genieten .
O meid, ik heb deze ronde met 5 verschillende testen getest en allemaal waren ze anders. Waar de 1 knalde, was de ander licht positief. En allemaal zouden ze meten vanaf 25 mlu. Maak je geen zorgen!
Bedankt dames. Jullie stellen me echt gerust. Ik beloof jullie: ik ga niet meer testen. Morgen even de vk bellen. Jij ook gefeliciteerd babii en chiaraa.
Bedankt nogmaals allemaal voor jullie bemoediging. Ik heb vandaag ook de vk gebeld. 21 aug mag ik komen. Zo fijn. Ben dan als het goed is 6.6. Hoop dat alles goed mag blijven gaan.
Ik heb 2 kv testen gedaan 1 dag na nod en 5 dag na nod. Die van 5 dagen na nod was wat lichter dan de eerste test, maar mijn dochter is gewoon geboren hoor!
Oh bedankt Samaa, zat jij toen ook zo in de rats? Vooral omdat het vijf dagen later was? Een half jaar is jouw kleine alweer. De tijd gaat hard he. Ik ga nu ook niet meer testen. Ik wacht nu de echo af. Die is al over dik 2 weken! Bij mn dochter had ik met 5 weken pas een echt knaller. En de 1e test zag er toen ook hetzelfde uit als de 1e test nu. En toen was ik al verder. Ik weet wel dat ik bij een eventuele volgende zwangerschap alleen met dezelfde testen test. Vorige keer had ik die alleen van de kruidvat. En nu 2 verschillende.
Herken je angst! Wij zijn precies even lang zwanger hihi! Even ander vraagje, jij hebt vk gebelt en afspraak? Heb jij voorgeschiedenis met miskraam of iets? Ik belde vanochtend vk en die zei: is nog veeeels te vroeg bel over 2 weken maar een keertje terug dan kijken we wel voor afspraak te maken.
Je vroeg het niet aan mij maar wat een belachelijke reactie van de vk Eerlijk ik zou een andere zoeken in de buurt .. Juist goed als je vroeg belt lijkt mij en ook al doet niet iedereen dat wat maakt het uit denk ik dan, sorry ik persoonlijk zou het er meteen mee gehad hebben je bent zwanger je bent blij en je hebt graag een eerste echo op de planning staan en dan schoppen ze je van je roze wolk bij wijze van spreken.. Of ben ik de enige die zo denkt. Gefeliciteerd trouwens met jullie zwangerschap Christien en ts
Wat een lieve reactie! Ik ben voor het eerst zwanger dus ja ik weer ook niet normaal maar dit voelde idd alsof ik van mn wolk afgeschopt werd. En dan moet ik ook nog toch wel best heel verhaal neerleggen (met mn geschiedenis maar zal niet in het topic van iemand anders mn hele verhaal doen) wat invloed kan hebben op en in mn zwangerschap. Nou ja beetje onduidelijk zo allemaal maar ja kreeg er wel een rotgevoel van
Ik zou een andere vk zoeken gaan en als je wat kwijt wilt dan mag je me best een privé bericht sturen hoor