Hallo allemaal, Op dinsdag 7 augustus had ik veel vruchtbaarslijm. ( ik gebruik geen ovulatie testen). Vandaag een test gedaan predictor early en deze was negatief. Gisteren had ik op een dipstick van 2besure een vaag lijntje, maar die testen moet ik eigenlijk ook helemaal niet gebruiken, want hoor vaak dat die valse lijntjes geven. Zou ik nog positief kunnen testen komende dagen of kan ik die hoop beter laten varen? Overigens testte ik bij vorige zwangerschappen ook laat positief, pas na nod, maar ik weet niet meer op welke dag ik toen vruchtbaar slijm had (is al weer een tijd terug). Sorry voor dit lange verhaal. Alvast bedankt!
Stel dat je rond 7 augustus dan je piek had, en vlak erna je eisprong, bijv. 9 augustus. Weet niet hoe lang je lf is, maar stel standaard 14 dagen, 9 + 14 is 21 augustus je NOD. Dus morgen (allemaal ongeveer dan he) dus in dat geval zou het nog moeten kunnen.. Ben zelf iemand die al wel ruim voor NOD positief test maar als je dat vaker hebt gehad, rond of na NOD positief testen, kan het maar zo! Duimen. Veel geklust in je vruchtbare dagen?
Als je idd op 9 augustus je ei had dan zou je nu 11 dpo zijn en wel een duidelijk streepje moeten zijn, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik zou morgen of woensdag nog een test doen.
Bedankt voor je reactie!! In de vruchtbare dagen geklust idd. Ja klopt, ik heb vaker pas na nod een positieve test gehad. Ik weet niet hoe lang mijn LF is, maar ik denk idd 14 dagen. Ik zal overmorgen nog maar een testje wagen
Dat kan zeker. Ik heb echt wel 4/5 dagen voor mn ei vruchtbaar slijm. Heb ook lang de "fout" gemaakt door te denken dat ik dan mn eisprong had. Pas toen ik ovu-testen ging doen, kwam ik erachter dat mn ei dus veel later was.
Bedankt voor je reactie! Bedankt voor je reactie, dat zou bij mij ook het geval kunnen zijn, aangezien ik geen ovulatie testen gebruik. Vandaag of morgen nog maar eens testen
Vruchtbaar slijm kan tot 5 dagen voor je ei komen. Dus uiterlijk je ei op 12 aug ben je nu 9 dpo. Was je ei al op 8 aug dan ben je nu 13 dpo en had je al een streep moeten hebben. Ik zou over 2 dagen nogmaals testen.
Ok daar was ik weer.. Ik weet dat 2besure vaak valse streepjes geeft, maar had ze nog liggen dus maar even opgemaakt. Denk dat ie vals is, want deed daarna nog 1 en die was veel lichter (zelfde urine). Bah waarom gebruik ik dan deze testen.. schept alleen maar onrust.
Ik vind het wel een heel duidelijk streepje hoor voor een valse, maar ik ben niet bekend met deze testen. Maar zou wel even een andere test nog gaan doen.
Bedankt voor alle reacties! Mocht ik morgen of overmorgen een oplopende test hebben dan laat ik het wel even weten
Vind hem ook wel behoorlijk duidelijk voor een vals streepje hoor. Als deze testen zo’n valse streep tonen is het echt wel schandalig (wat een rot dingen)! Hoe is die in vergelijking met je eerste test? Wanneer ga je weer testen?
Ja ik vind dat ook schandalig. Vooral voor vrouwen die al jaren bezig zijn lijkt me het echt heel naar wanneer je ineens een positieve test hebt welke vals blijkt. Ik vind deze ook behoorlijk duidelijk. Ik had paar dagen geleden al eens een tuurstreepje welke ik niet serieus nam. Gisteren nog een witte test en vandaag dit, dus ik ga echt vanuit dat hij vals is. Heb daarna nog een test gedaan met zelfde urine en hier kwam een super licht streepje op. Heb voor morgen of overmorgen een predictor gehaald.
Wat een prul testen Seg! Ja ik zou me behoorlijk kl*te hebben gevoeld als ik deze testen had gebruikt en er dan later zou achter komen dat het gewoon vals positief was! Ben heel benieuwd naar je predictor!
Ja idd echt stomme testen. Heb ooit al eens eerder een paar valse van 2besure gehad (dat was een midstream van 2besure). Maar ik had ze nou eenmaal in huis dus toch maar weer geprobeerd. En nu dus weer een hoop onrust. Ik zal het hier zeker even laten weten of ik nou wel of niet zwanger ben