Wanneer zouden jullie testen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lien26, Dec 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lien26

Lien26 Actief lid

Jul 5, 2011
    355
    0
    0
    Ik heb 11-11 mijn spiraal verwijderd en 14-11 ongesteld geworden. Mu weet ik dus niet hoe lang mijn cyclus is. Wanneer zouden jullie testen? Voel de drang zo :)

2. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,303
    396
    83
    cyclus van 28 dagen dan zou je op 12 december kunnen testen.
    Helaas weet je nooit hoe je cyclus is na verwijderen van de mirena.
    Het kan tijden duren voordat het weer op regel is. maar kan ook gelijk p regel zijn.

3. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

Sep 5, 2009
    1,019
    0
    36
    Nederland
    Inderdaad is het afwachten hoe je cyclus is. Ik had 12-09 mijn spiraal laten verwijderen, daarna een verwijderingsbloeding. En toen netjes om de 28 dagen regelmatige cyclus. Terwijl ik dat voor mijn spiraal nooit heb gehad.

Je zou 12 december kunnen testen? Als je een goedkope test pakt kost het niet zoveel. Echter is de kans aanwezig dat je direct zwanger bent, maar het kan ook voorkomen dat er een paar maanden overheen gaat.

Ik was na twee keer ongi worden zwanger. Toevallig vandaag bij de dokter geweest en die zei ook het kan snel gaan na het verwijderen van een spiraal.

Succes :)

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik zou iets later testen.
    De 15e pas denk ik.

Dan zit je op dag 32.
    Er zijn maar weinig meiden die direct een nette cyclus van 28 dagen hebben. Het kan uiteraard wel, maar hou er geen rekening mee.

Neem die van de kruidvat.
    Zitten er 2 in een doosje voor 5,-
    Kost je de kop niet zeg maar haha.

5. Lien26

Lien26 Actief lid

Jul 5, 2011
    355
    0
    0
    Ik had zelf idd 12-12 in gedachten en dan 4 dagen ervoor met clearblue, dus vandaag? Of is dit te vroeg? Heb enorme pijn onderin mn buik namelijk...

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik zou zelf persoonlijk nog wachten.

7. Lien26

Lien26 Actief lid

Jul 5, 2011
    355
    0
    0
    Zelfde pijn had ik ook met mijn zoontje. Erg he die dramg om te testen.

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Je kan nu echt nog niet testen.
    ALS je al een eisprong hebt gehad op dag 14 (wat niet veel mensen hebben) dan zit je pas op 11dpo.
    Zolang je niet zeker weet wanneer je eisprong is geweest zou ik echt niet zo vroeg testen.
    Dat is niet om vervelend te doen maar gewoon om je te behoeden voor teleurstelling.

Je kan echt beter langer wachten.

9. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    CB zou ik pas op zijn laatst doen, dingen zijn beetje zonde van je geld vind ik altijd :) kruidvat is prima of action/wibra

10. Lien26

Lien26 Actief lid

Jul 5, 2011
    355
    0
    0
    Nog steeds niet ongesteld na 14-11. Rot dat ik niet weet hoe mn cyclus is na het verwijderen van de mirena. Morgen maar eens testen. Heb ook enorme witte afscheiding. Dat hoort toch niet bij een komende menstruatie?

11. 2liefjes

2liefjes Actief lid

Jun 7, 2012
    498
    0
    16
    witte afscheiding zegt niks... Maar ik zou morgen zeker eens een testje doen als je er nog geen gedaan hebt?

12. Lien26

Lien26 Actief lid

Jul 5, 2011
    355
    0
    0
    Me nog in kunnen houden, maar ben wel benieuwd nu. Zit nu op dag 29.... Gewoon vervelend dat je niet weet wanneer je moet testen.

13. Sil1

Sil1 Bekend lid

Sep 13, 2014
    708
    0
    16
    Na mijn eerste zwangerschap van mijn dochter heb ik een spiraaltje laten plaatsen, maar naar paar jaar begon het weer te kriebelen en heb ik de spiraal laten verwijderen.
    Ik was meteen zwanger van mijn tweede dochter, ik had de mirena spiraal. Het kan dus allemaal wel, en ik hoor en lees vaker dat meiden vaak snel zwanger zijn na het verwijderen van een spiraal.
    Wittë afscheiding zegt niks, heb je namelijk voor je menstruatie en tijdens de zwangerschap.

Succes met de test, ik ben benieuwd.
    Maar geduld is een schone zaak, en wordt meestal beloond.

14. Lien26

Lien26 Actief lid

Jul 5, 2011
    355
    0
    0
    Vanmorgen getest, maar deze was zo wit als wat. Wanneer zouden jullie weer testen?

Share This Page