Super mooi die testen!! Geweldig nieuws gewoon! Morgen wil ik hier de clearblue zien staan eh . Nogmaals nen dikke proficiat... Knuffel...
Thanks meiden!!! Ga morgen weer een testje doen, hopelijk nog wat donkerder!! Dan ook de clearblue Poppemie: je bent echt een schat!!!! Duim ook voor jou he, dat weet je!!!
Ah dankjewel, wat lief!! Grappig he, word ik nu hopelijk wel een december mama! Hoe is het met jou? Weet je nog dat we vorig jaar hadden afgesproken om een dag niet te testen? En toen stiekem allebei gewoon getest hadden
Hihi ja dat weet ik nog goed. Het blijft ook zo leuk maar ook spannend om te testen. En wat leuk dat je nu weer in december uitgerekend bent!! Hier gaat het goed! Uiteindelijk is het een prachtige november knul geworden
Wat fijn om te horen!! Nu lekker aan het genieten? Hihi ja blijft verslavend he . Ik heb mij vandaag in kunnen houden!!
Poppemie: ik voel mij op en top zwanger! Lage rugpijn, veel witverlies, gigantische en pijnlijke borsten, en vooral enorm moe!! Vergeet bijna: met vlagen misselijk! Hier mijn testje van vanochtend! Ben blij dat hij goed op loopt!!