Steeds duidelijke streep op ovulatietest na eisprong

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sterretje01, 20 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje01

20 apr 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve (toekomstige) mama's,

Ik zit met een vraag. Mijn laatste ongesteldheid was 16 maart en heb nadien gebruik gemaakt van de ovulatietesten van 123. Op 5 april had ik mijn eisprong gevonden en gevoeld! Heb natuurlijk toen hard lopen klussen hihih. Sindsdien werd het 2e streepje lichter en vervolgens weer donker. Nu 2 weken na mijn eisprong heb ik nog steeds een duidelijke 2e streep. Niet positief maar zeer aanwezig, ik zal ff een foto plaatsen. Maar zwtest is helaas negatief. Help! :(

groetjes,

Sterretje01

Bijgevoegde bestanden:

• foto.jpg
      foto.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,6 KB
      Weergaven:
      249
  2. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb precies het zelfde!! alleen mijn ei was de 16/17 nu gister ook weer donkerder.... ik ben benieuwd of iemand er ervaring mee heeft!!

3. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Kan hoor, ik krijg voor ook paar dagen voor nod (bijna) positieve ovulatietest;) dus dat zegt niks..
    Doe anders over 2 dagen weer een zw test, succes..!

4. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik heb dat ook wel eens gehad met ovulatietesten, dan zijn ze gewoon heel gevoelig. Voor mijn eitje bijna wit en daarna bleef het streepje ook best donker, net niet positief. Maar dat zei bij mij ook niks. Toen ik wel zwanger was, had ik juist weer een heel licht streepje 3 dagen voor nod ;) Geen pijl op te trekken dus haha...

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    zegt allemaal niks

hier zwanger en heb ook op me nod en voor nod getest met ovutest en bijna geem streep te zien

en ik teste toch positief met zw schaptest 2dgn voor nod

6. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Zegt idd niks, ik heb wel eens op nod een knal positieve ovutest gehad en een aantal uur toch echt ongesteld (en ook geen tuurstreepje op zwtest).

7. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Hopelijk zegt het bij jou wel wat en test je binnenkort
    hartstikke positief, succes!!

8. missds

missds Niet meer actief

dus als je een licht streepje hebt zegt dat eigenlijk helemaal niks :(

Deel Deze Pagina