Lieve (toekomstige) mama's, Ik zit met een vraag. Mijn laatste ongesteldheid was 16 maart en heb nadien gebruik gemaakt van de ovulatietesten van 123. Op 5 april had ik mijn eisprong gevonden en gevoeld! Heb natuurlijk toen hard lopen klussen hihih. Sindsdien werd het 2e streepje lichter en vervolgens weer donker. Nu 2 weken na mijn eisprong heb ik nog steeds een duidelijke 2e streep. Niet positief maar zeer aanwezig, ik zal ff een foto plaatsen. Maar zwtest is helaas negatief. Help! groetjes, Sterretje01
Ik heb precies het zelfde!! alleen mijn ei was de 16/17 nu gister ook weer donkerder.... ik ben benieuwd of iemand er ervaring mee heeft!!
Kan hoor, ik krijg voor ook paar dagen voor nod (bijna) positieve ovulatietest dus dat zegt niks.. Doe anders over 2 dagen weer een zw test, succes..!
Ik heb dat ook wel eens gehad met ovulatietesten, dan zijn ze gewoon heel gevoelig. Voor mijn eitje bijna wit en daarna bleef het streepje ook best donker, net niet positief. Maar dat zei bij mij ook niks. Toen ik wel zwanger was, had ik juist weer een heel licht streepje 3 dagen voor nod Geen pijl op te trekken dus haha...
zegt allemaal niks hier zwanger en heb ook op me nod en voor nod getest met ovutest en bijna geem streep te zien en ik teste toch positief met zw schaptest 2dgn voor nod
Zegt idd niks, ik heb wel eens op nod een knal positieve ovutest gehad en een aantal uur toch echt ongesteld (en ook geen tuurstreepje op zwtest).