Dank je wel . Ik ga hopen dat ze oplopen Heb het idee dat ik verdere ben gezien m'n klachten . Pijnlijke borsten en steeds boeren / misselijk . Morgen haal ik een test met indicator
Mooie positieve test al voor een week na eisprong. Gefeliciteerd en ik duim voor je dat het goed mag blijven gaan
Ben aardig van de schrik bekomen . Ongepland maar zeker niet ongewenst . Ik reken altijd m'n vruchtbare periode uit en we zorgen ervoor dat wanneer we het gezellig hebben er geen kindjes kunnen ontstaan . Blijkbaar heb ik een hele vroege eisprong gehad . Ik gebruik geen anticonceptie omdat ik daar heel ziek van wordt . Ik kan niet tegen het hormoon . Van alles al geprobeerd .
Vanavond veel buikpijn . Heb een vreemd onderbuikgevoel dat het niet goed zit . Ik ga morgen of donderdag kijken of m'n test opgelopen is 😬
Als een kindje welkom is dan is dat natuurlijk prima. Maar als jullie echt geen kinderen meer willen dan zijn er ook niet-hormonale methoden natuurlijk. Ik hoop in elk geval voor je dat het goed gaat! Veel geluk!