Whahaha hilarisch dit Ik ben aan het werk en ververs elke 10 minuten even de pagina om te zien of er nieuws is. Qua koffie al voorzien @paula1984 , dank je
Thee graag! Ik heb hier ook nog appeltaart in de aanbieding voor wie wil Hier ook hetzelfde Alleen vind m'n dochtertje het niet zo leuk, want die wil dan de telefoon hebben Dus moet stiekem onder de tafel
Sorry voor mijn late reactie, maar heb slecht nieuws gehad. Van de 4 kindjes heeft er 1 overleefd. 2 zijn vorig week gestopt met groeien en 1 al in het begin
Oh nee wat erg! jeetje, zonde zeg... Dan maar extra genieten van de kleine die er nog zit, hoop dat de rest van je zwangerschap goed verloopt! Sterkte...
Ach nee toch heel veel sterkte met de verwerking van dit verlies meid ❤️ wat een verdriet.. ⭐⭐⭐ Hopelijk gaat de rest van de zwangerschap goed..
Oh jeetje wat een heftig nieuws zeg! Gaat het met het kindje wat nog leeft wel helemaal goed? En levert het overleiden van de andere kindjes geen gevaar op? Heel erg veel sterkte meid! ♡ Extra genieten van het kindje dat er nog wel is! Hopelijk verloopt de zwangerschap verder wel helemaal goed.
Wat ontzettend verdrietig heeft dit gevolgen voor het kindje wat er nog wel zit? Ik hoop dat je dit kleintje wel bij je mag houden. Veel sterkte!