Wat een verdrietig nieuws Hopelijk doet dit kleintje het heel goed, met 3 engeltjes op zijn/haar schoudertjes!
Oh jeetje zeg. Heel veel sterkte. Hopelijk gaat het met dat ene kleintje goed en lukt het je het mooie daarvan te (gaan) zien.
Wat erg! We leven met je mee! Ik hoop heel erg dat het goed gaat met de kleine en hij/zij zal de steun hebben van 3 engel broertjes/zusjes.
Ach jeetje wat ontzettend verdrietig is dit.... Ik hoop dat alles met het kindje dat nog leeft goed is en zal blijven gaan... Heel veel sterkte
@Anika2016 he meid.. dit had je toch niet verwacht. Wat een klap en wat een verdriet om te verwerken. Je gaat je op hele andere dingen instellen als je denkt dat je 3 of 4 kleintjes krijgt natuurlijk. Hoop dat je dit kan verwerken en een plekje kan geven. En toch snel mag genieten van het moois wat er wel in je groeit. Sterkte meis ❤️
Jeetje, die hadden we niet zien aankomen, wat erg zeg. Veel sterkte meid "gelukkig" heeft eentje het wel gered tot nu
Ah das heel ander nieuws als waar we op hadden gehoopt meis. Sterkte om dit nieuws te verwerken Hopelijk mag je kleintje nog verder bij je groeien.
Oh jeetje wat ontzettend verdrietig nieuws Ik ga duimen dat het met dat andere kindje alles goed blijft gaan.
He bah! Dat is echt schrikken! Vooral omdat jij volgens mij heel erg uit keek naar alle kindjes.... klinkt heel oneerbiedig maar denk dat voor sommige het vooral heel erg schrikken is om 4 kindjes te krijgen. Maar volgens mij vond jij het heel bijzonder en mooi en dan moet dit een behoorlijke klap zijn. Ben idd benieuwd of het kindje wat wel leeft op schema loopt. En idd of de kindjes die niet verder gegroeid zijn voor gevaar kunnen zorgen... Heel veel sterkte en geluk.
Wat een ontzettend verdrietig nieuws dit! Ik wil je bij deze heel veel sterkte wensen met dit verlies en ik hoop dat je ondanks dit verdriet nog wel kan genieten van het wondertje dat nog in je buik zit. Hopelijk heb je een onbezorgde zwangerschap van dit kindje...
Wat een verschrikkelijk en dubbel nieuws. Heel veel sterkte met het verlies van de kindjes. Ik hoop dat je toch nog de zwangerschap kan uitdoen voor het kindje die er wel nog is.
Hemel wat een klap...... Heel veel sterkte... Hopelijk mag alles goed gaan met jullie laatst overgebleven vechter!!
Jeetje, wat erg! Ik hoop voor je dat alles verder goed gaat met de overlevende baby. weet even niet wat ik moet zeggen hierop Heel veel sterkte! Zo dubbel dit...
Ah wat verschrikkelijk nieuws.. en je wordt emotioneel zo heen en weer geslingerd.... Sterkte Meis! Dat de rest van de zwangerschap maar goed mag verlopen. Dikke digitale knuffel
Jeetje wat een ontzettend heftig en verdrietig nieuws. Ik hoop dat het ene kleintje het goed mag blijven doen. Heeft de verloskundige/gynaecoloog nog wat gezegd over de verdere consequenties m.b.t. de kleintjes die er helaas niet meer mochten zijn? Ik wens je sterkte toe, want ik snap voor nu dat je dit even een plekje voor jezelf moet geven, voordat je weer kan gaan 'genieten'.. zoveel mensen die hier meeleven, maar neem de tijd.. knuffel
Wat een dubbel nieuws dit. Veel sterkte met het verwerken. ♥ Ik hoop dat dit kleintje goed mag groeien in je buik. *knuff