Heeft ie niet extra gekeken dan omdat ie ineens 4 vruchtzakken zag?? Ik zie iig 4 holtes/vruchtzakken, met in 2 een vruchtje Zijn alle 3 de vruchtjes wel groot genoeg?
Lieve help!!! Ik vind t fantastisch voor jullie ( en ja risico’s en alles weet ik maar toch) Wat een wonder! Ik hoop dat het er bij drie blijft voor je!
Wow niet hahah jeeeeeetje! Ja op deze foto zie ik er idd ook 4. Klopt ook met wat er toen te zien was toch? Dat er 4 op springen stonden?
Wow, ik las de topic titel en dacht; waarom komen daar zoveel reacties op? Nu zie ik waarom...! Ga er toch wel van uit dat je niet bij elke echo er een kindje bij krijgt en het hierbij stopt, 3 of 4. In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat je een zo zorgeloos mogelijke zwangerschap hebt en straks een bulk gezonde kindjes op de wereld zult zetten! Enne, ik volg
Ze zei dat ze al drie kloppende hartjes hebben gezien he -edit- oh wacht, dat had je ook gezien. Dacht even dat je bedoelde dat er maar twee vruchtjes zijn.
Jeetje, wat een nieuws! Gefeliciteerd! Hoop dat alles goed mag gaan en je gezonde kindjes op de wereld mag zetten!
Dankjewel! Ik ga donderdag met vakantie voor 4 weken dus ik heb begin april weer een echo! Maar misschien kan ik tijdens mijn vakantie een echo laten maken. Zoiezo hou ik jullie op de hoogte!
De gyno heeft 3 kloppende hartjes gezien en ik ook. 2 zijn groot zoals je zie en de 3e is iets kleiner, maar ik mocht mij daar niet druk om maken. En de 4e was niet duidelijk te zien dus vandaar kon de gyno het ook niet bevestigen, maar hij vermoed wel een 4e baby!
Wat een geweldig nieuws zeg! Gefeliciteerd en een hele fijne vakantie gewenst. Nog even oprecht genieten van de rust die er nu nog is hihihihi
Jeetje ik zou erin blijven denk ik. Gefeliciteerd!!!! Hoop dat je een voorspoedige zwangerschap hebt en straks 3 of 4 gezonde kindjes. Wel echt een wonder. Ik ga je verhaal ook volgen