Aha...nou dan hoop ik dat ze alle 3 mooi doorgroeien (4 is wel een beetje teveel van het goede lijkt me hahahaha)
Wauw ! Wat super bijzonder voor jullie zeg. Niet te geloven. Ik hoop dat je zwangerschap boven verwachting goed zal gaan. En hoeveel kindjes het er ook mogen zijn, dat ze sterk en gezond zullen zijn. Een hele fijne vakantie alvast. En ik zou je ook graag hier willen volgen. Vind het echt heel bijzonder. Succes toppers!!
Wauw wat bijzonder. Iui afgeblazen vanwege 4 eitjes en dan waarschijnlijk toch zwanger van 4 Vanwaar de iui zou je bijna zeggen
Whuuuut wat een nieuws zeg! Super mooi, en druk, maar zoals ik je reacties lees kan jij dit prima aan. Ik ga je volgen meid!!
Omdat ze eigenlijk bij overstimulatie die maand stoppen met medicatie en dergelijke en aanraden juist geen seks te hebben.
Wauwie, wat ontzettend bijzonder! Gefeliciteerd met sowieso 3 wondertjes! ❤️ Zie er inderdaad ook 4. Ben heel erg benieuwd naar je volgende echo. Ik ga je ook volgen, wat spannend zeg!
Jeetje zeg! Wat ontzettend mooi , 3 of misschien zelf 4 kindjes! Ik hoop voor je dat alles goed mag blijven gaan voor jullie en dat je een fijne zwangerschap krijgt! Heel veel succes ♡
Wauw wat mooi en bijzonder. Gefeliciteerd ik hoop dat alles goed blijft gaan en een fijne vakantie!!!
I know.. Maar bedoelde meer naar aanleiding van 4 eitjes en waarschijnlijk 4 bevrucht zonder de iui. Waarom ze dan eigenlijk iui zou nodig hebben gehad Hahahha.
Wat bijzonder! Ik hoop dat je een goede zwangerschap zult gaan hebben. Ben benieuwd naar je volgende echo.
Wauw meid, ik zie ook 4! In iedergeval 3x gefeliciteerd! Laat je zoals eerder gezegt goed informeren en helpen meis! Ook ik ga he volgen hoor, wat een verhaal zeg jeetje!