Ik heb echt mijn best gedaan, gekanteld, met mijn ogen geknepen, maar ik zie op de originele foto niks..
Op m'n telefoon zie ik het streepje van beide foto's wel maar ik ga over een paar dagen wel opnieuw testen! Bedankt voor het kijken allemaal!
Mijn NOD is maandag, met een lf van 12 dagen. Vind het wel spannend maar ga er voor de zekerheid toch maar vanuit dat het niks is hoor!
Ik denk wel iets in de verte te zien. Over 2 dagen nog een testje wagen, hij zou dan wel wat donkerder moeten zijn
Als ik mijn laptop kantel zie ik het streepje wel hoor!! voorzichtige gefeliciteerd.. over twee dagen weer testen zal die vast iets donkerder zijn
Ik heb ook op mijn telefoon de test in alle soorten instellingen gezet,maar ook dan zie ik niks helaags.
melanie wil je mijn test ( onder de topic kruida\vat 2 voor 5) ook in het negatief zetten want er is iets mis (gegaan) met de test nl
Ik zie het ook! Heel lichtjes en in negatief zie ik het helemaal duidelijk! Die van mij was op DPO 11 wel iets donkerder. Hopelijk stijgt het de komende dagen nog. Succes!