normaal zie ik niks maar ik zie op beiden wel wat hoor haha gek dat jullie het niet zien! alleeeen vind ik het zo licht en grijzig dat ik het niet vertrouw maar dat komt ook doordat er veel te veel negatieve verhalen zijn over de kv, of is dit geen kv?
zoals je zelf als aangaf 9dpo (best vroeg) en als je idd zelf wat ziet zou ik zeker morgen nog keer testten Heb je ook beginnende kwaaltjes of wat zegt je gevoel?
Steekjes in m'n liezen, drukkend gevoel in m'n onderrug en veel afscheiding. Maar dit kan ook op een naderende ongi duiden! Heb verder geen idee... Mijn 'gevoel' klopt nooit eigenlijk haha
idd spannend!!!!!! morgen weer testten? Ik pas na weekend zie het wel haha! vandaag rare vage test dus ga de 20e afwachtten anders de dag(en) erop testten
moeten wij nog tot maandag wachten hihi ik zag in elk geval een streepje en ik wacht vol ongeduld op je volgende test
Ik zie je berichtje nu pas! Spannend, zeg! Ik zie helaas ook niks en ben super benieuwd naar je volgende test!!!
Test van vandaag met middagurine was omo wit Ga er maar van uit dat wat ik gister op de test zag, niks was....
Heb sinds gister beetje bruinverlies maar zet nog niet echt door. Denk in de loop van de dag dus op naar de volgende ronde! Iedereen bedankt voor het kijken!