Dringend jullie mening nodig!! :)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door girl1986, 9 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl1986

girl1986 Lid

13 aug 2009
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik heb vandaag al de hele dag last van ovulatiepijn.
    We hebben vrijdag-en- gisteravond geklust.

Vanaf vrijdag ben ik m'n ovulatie gaan testen en deze waren vrijdag en zaterdag nog vrij licht. Gisteren was de test al duidelijker en vanmiddag en vanavond weer iets duidelijker. Maar de test is nog niet overmate positief( de testlijn is nog niet zo donker als die van de controlelijn).

Mijn vraag is nu wat jullie zouden doen? Vanavond klussen of wachten tot morgenochtend vroeg? Volgens de berekeningen zou ik vandaag mijn ovulatie hebben en heb dus al de hele dag het gevoel dat het eraan zit te komen.

Bij mijn vorige 2 zwangerschappen testte ik s avonds positief en klustten wij de volgende morgen. Maar of dat nu gaat lukken?
    Ik hoor het graag nog even als dat lukt.

Bedankt alvast!! Liefs..

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    of allebij als je daar zin in hebt :) denk dat het nu ook weer niet zoooo nauw komt, gezien sperma wel een paar dagen kan overleven

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Zaadcellen leven gemiddeld nog 2-3 dagen in je lichaam. Dus zo heel erg precies komt het niet, aangezien jullie het gisteravond nog gedaan hebben.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik zpu de komende dagen zeker nog even doortesten.
    Want ovulatiepijn duidt veelal op het groe van de follikels en dan kan het nog wel zo'n 5 dagen duren voordat de eisprong uiteindelijk plaatsvindt.

Een eisprong trekt zich overigens vaak vrij weinig aan van een berekening.

5. girl1986

girl1986 Lid

13 aug 2009
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    Thanx:)

2 dagen buikpijn gehad en evengoed maandagavond geklust. Maandagochtend niet, want dat zou naar mijn idee niet zo heel veel uithalen, want zondagavond hadden we ook geklust.
    Gisterenmiddag toch voor de zekerheid weer een testje gedaan en die was hartstikke positief. Buikpijn gehad tot ongeveer 21.00 en toen weer een testje gedaan en knalde niet meer (was ietsje lichter) dus toen gelijk weer geklust, want een eicel blijft nog even in leven.
    Ik ben benieuwd..

6. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Spannend! Nu maar afwachten..

Deel Deze Pagina