Ik durf het niet te zeggen Ik hoop over een paar dagen een knaller voor ons allebei Dan lopen we bijna gelijk op Spannend Maar ik duim heel hard voor je
Ik zie wel wat maar aangezien ik zelf een duidelijke streep had en een andere test echt negatief ben ik heel voorzichtig ben bang dat het een vals streepje is deze was van mij gisteravond
die van jou is wel een stuk duidelijker Ik las dat je een etos test gedaan had vandaag. Welke vd etos? Die met blauwe strepen (van 7,50 pst). Want als je die gedaan hebt dan is er nog hoop aangezien die etos test veel hcg nodig heeft Ik zou gewoon morgen nogmaals met de kruidvat early testen om te kijken of hij oploopt.
Morgen ook kruidvat 2v5 proberen? Die gaf bij mij op 10dpo ook al een streepje en misschien iets duidelijker te zien?
Ik zie ze ook, duim voor je! Hoop dat het streepje mooi blijft oplopen. Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
je eerste foto had ik twijfel (maar ook geen tuurogen) je tweede foto zie ik hartstikke duidelijk dus ik durf je te feliciteren