Misschien een keer met een gewone kruidvat kijken wat die doet ik ga vanavond nog een keer testen hier ook hoge temperatuur en geen menstruatie
Omdat blauwe streepjes altijd sneller werken dan roze bij mij. De kv 2v5 werd de vorige keer na afleestijd heel vaag terwijl de cb plus toen heeeel duidelijk was (zelfde urine). Vandaar dat ik eerst ga voor een blauwe test, maar ik schiet er nu maar weinig mee op hahaha
Pfff, wat een onzekerheid weer. Ik zie wel iets heel lichts, maar had 'm zeker wel een stuk donkerder verwacht.
Als je deze tegen het licht in houdt, zie je volgens mij altijd zo'n streep. Ik zou ook een andere test proberen, zeker als je temp mooi hoog blijft.
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt ik heb het inmiddels wel ben ongesteld geworden ondanks de hoge temperatuur.
Wat enorm balen heleen bij jou zag het er ook zo goed uit!! En dan zelfs ongi tijdens een hoge temp :x
Ik zie wel wat op je testjes maar zou inmiddels na een paar dagen wel duidelijker moeten zijn lijkt me :S
Nee niet getest. Temp is iets gedaald dus ik wacht even af wat hij doet de komende dagen. Vandaag 2-3 dagen overtijd (14 dpo).