Ok, ik zoek de echte tuurders (en een lading hoop natuurlijk ☺️... Vorige week dinsdag heb ik een tp gehad van 2 mooie blasto's van 5 dagen oud (Dusseldorf). Ook alle hormonen (utrogestan en progynova) en medicatie (voor m'n lage nk-cellen waarde) genomen... en nu heb ik, tegen beter weten in, gisterochtend al op dag 6 na tp een test gedaan.. De test verkleurde heel snel (gelig) dus ik heb er wat druppeltjes water op gedaan.. Zien jullie ook iets? Donderdag is de officiële testdag dus dan test ik natuurlijk weer... maar na al die jaren ben ik echt even op zoek naar hoop en bevestiging (ik weet het....niemand kan die bevestiging geven maar jullie weten hoe het is )
Ik zie helaas niks, maar ben zelf ook niet bekend met deze testen. Kan zijn dat je nog te vroeg bent. Spannend hoor.
Ik zie niks helaas Daarbij is de test al een dag oud en dus niet meer geldig om te beoordelen. Even een nieuwe test doen dus Welk (gesloopt) merk is dit?
Ik zie geen rode streep wel een wit dik vlak naast de controlestreep. (Lijkt dan alsof er een 2e streep zichbaar is) Ben je niet te vroeg met testen?
Het is een Duits merk 😬 Moest m wel even uit elkaar halen voor de foto want ze zetten hier overal van die fijne spiegelende glaasjes voor 🙈
Mijn eerste streepje was ook niet roze...het was meer schaduw leek het. De dag erna was ie wel roze. Ga je morgen weer testen?
Helaas... vanmorgen (8 dagen na tp) een negatieve test 😓 Helaas door met een volgende poging maar eerst een maand Lucrin depot 😓 Thanks voor het meekijken dames 💋 We gaan het weekend naar Nederland en daar koop ik gelijk maar even een lading kv testen 😁🙈
Dank jullie wel 😘 Voor jullie natuurlijk een hele fijne en goede zwangerschap gewenst 😄
Hai Jane, met een blasto van 5 dagen oud had ik toch inmiddels wat moeten zien op een test? 🤔
Zucht.... liet ik de test net aan m'n man zien, zit er weer zo'n tuurstreepje op 😓 Het is wel een andere test dan de gevoelige test van maandag maar blijkbaar geeft deze ook een indroogstreep 😑 Aanstaande maandag doe ik een kv2x5 test voor de zekerheid.. Heeft iemand hier ervaring met zulke vage testen?