Net deze clearblue early gedaan, ik denk dat deze wel positief is Zou hij al positief genoeg zijn om een digitale te doen? woensdag deed ik een digitale en was hij nog negatief Wat denken jullie?
Je zou er 1 met indicator kunnen doen omdat die ook gevoeliger is dan de andere digitale. Maar kan je ook een foto maken waarbij de test op de vebsterbank oid ligt en dan recht erboven een foto maken. De foto van nu is niet zo duidelijk qua kleur.
mijn NOD is maandag, om eerlijk te zijn voel ik nog niet van mijn maandstonden aan komen en wel pijnlijke borsten. bij de vorige miskramen heb ik ook nooit positief getest voor mijn NOD Mag ik eens vragen waar jij mijn temperatuur van vandaag ziet? ik heb hier nergens mijn temperatuurkaartje geplaatst van vandaag
Heb je de test opengemaakt??? Ik mis de horizontale lijn wat het een kruis maakt?? Hij is wel blauw idd maar nig erg licht dus ik verwacht zo rond 10 dpo. Dus niet de zwanger/niet zwanger test doen die je vd week had gedaan want die is niet gevoelig. Alleen die met indicator (1-2 2-3 etc) kan je nu doen
ah maar daar zit de fout dit is een clearblue early er hoeft helemaal geen kruis te komen oepsie sorry dacht dat iedereen dit wel wist zit nu inderdaad op 10 DPO http://cdn.clearblue.com/sites/default/files/early-pregnancy-test-clearblue.jpg
@XmoonlightX dankjewel! ik denk dat deze toch ook wel duidelijk is ik hoop zo dat deze wil blijven plakken. Voor jou kan het aftellen al beginnen zie ik
Ja zeker!!! Mooi hoor Op naar een plakker en een beeb!! Daar is nu wel eens tijd voor , voor jullie Ja gelukkig wel