hoi dames, Ik heb begin van de avond een Ovulatietest gedaan en deze is bijna positief. Vind het zelf lastig te beoordelen, want links lijkt meer paars en rechts donkerroze. Maar goed, ik zit vandaag op dag 10 en meestal heb ik mijn piek op 10 of 11. Gisteravond op cd 9 geklust. Nu is mijn vraag, wat jullie zouden doen; vanavond weer, morgenochtend of morgenavond? Ik begin altijd zo te twijfelen rond deze dagen omdat ik mijn kansen zo goed mogelijk wil benutten
Ik zou het vanavond nog even gezellig maken En morgen avond mischien.? Dan zit je altijd goed ! Veel plezier
Ik zou morgen ochtend doen. Hij is nu inderdaad nog net niet positief. En zeker nog even testen morgen.
Zolang je om de dag seks hebt met elkaar heb je de grootste kans. De kwaliteit van het zaad is ook beter wanneer je niet elke dag seks hebt. Vreselijk je dat je zo onzeker kan worden.
Wij doen het rond de eisprong gewoon iedere dag hoor! Bij aangetoond verminderd zaadkwaliteit is om de dag beter, bij niet-verminderd zaadkwaliteit is het voor zover ik heb gelezen geen probleem om het iedere dag te doen