Alternatief predictor early

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Chechi, 28 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chechi

    Chechi Niet meer actief

    In 2019 ben ik bevallen van mijn zoontje. Toen ik zwanger probeerde te raken viel ik terug op de predictor early die toen voor een prikkie werden verkocht. Helaas zijn die krengen nu heel duur en vind ik het zonde om daarmee mijn test drang aan te gaan iedere maand. :o: We zijn namelijk bezig voor een tweede.

    Wat raden jullie aan als goedkoop alternatief?
     
  2. Loulou12

    Loulou12 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    2.389
    1.886
    113
    Vrouw
    Hahaha die goede oude tijd! Hier ook een kindje uit 2019. Ik had toen zoooooveel ingeslagen. Nu weiger ik ze te kopen. Ik test nu steeds met dipsticks van premom. Koop ze op Amazon. En geen valse lijntjes kunnen bespeuren. Maar ik vind ook dat heel veel mensen te lang blijven staren naar een test, als je ze gewoon weggooit na 5/10 min dan hoef je je ook niet druk te maken over indrooglijntjes enz ;)
     
    Chechi vindt dit leuk.
  3. Chechi

    Chechi Niet meer actief

    thanks voor de tip! Zijn die een beetje gevoelig!
     
  4. Loulou12

    Loulou12 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    2.389
    1.886
    113
    Vrouw
    Op youtube kan je ook zoeken naar ‘ easy@home ovulationtest’ daar zie je dan allemaal mensen die er vroeg positief mee hebben getest. De test is vooral populair in het buitenland. Maar ik ben nog niet zwanger geworden, dus ik durf het niet met zekerheid te zeggen of hij heeel gevoelig is. De Hopelijk kan ik binnenkort ook een goede oploop laten zien!
     
    Chechi vindt dit leuk.
  5. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Beste alternatief: first response

    dat is het Amerikaanse equivalent van predictor. Ook niet mega goedkoop, maar wel het beste

    te koop bij de Duitse Amazon. 16,5 euro voor 4 stuks. Als je met de juiste zoektermen zoekt vind je ook duizenden foto’s als vergelijkingsmateriaal.

    als je echt voor goedkoop gaat zijn de testen van sensitest op zich prima. De kwaliteit van de 25 miu vind ik wat wisselend qua dikte streepjes, de 10 miu is prettiger (early). En ik vind zelf de dr. Original fijn voor de oploop.
     
    Chechi vindt dit leuk.
  6. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.620
    3.548
    113
    Vrouw
    https://www.zwangerenkids.nl/12-zwangerschapstesten-Ultra-Sensitive-Mini

    Ik gebruikte deze. Ook ik heb voor mijn eerste ladingen predictors erdoor gejaagd omdat ze zo goedkoop waren. Deze keer heb ik dat dus niet gedaan. Deze geven al net zo snel een lijntje. Het enige nadeel eraan is wel dat ze enorm traag kleuren, vooral bij weinig hcg. Dus een enorm twijfel tuurlijntje binnen afleestijd kan een uur later toch nog een licht, maar duidelijk, lijntje zijn die niet vals is.
     
    Chechi vindt dit leuk.
  7. Chechi

    Chechi Niet meer actief

    Dankjewel voor de tips dames! Hier kan ik zeker wat mee
     
    Do1981 vindt dit leuk.
  8. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.712
    6.982
    113
    Vrouw
    Bij de Nl Amazon heb je ze ook. Iets duurder maar alsnog goedkoper dan de Predictors hier.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Do1981 en Chechi vinden dit leuk.
  9. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Niet eerder gezien dat ze, ze hier ook hebben.

    overigens 2x besteld uit Duitsland. Als je 2 sets van 4 doet dan heb je geen verzendkosten. Werkte prima. Na paar dagen in huis
     
    Mim89 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina