9 follikels, wat moet ik doen??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Appelflapje, 2 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Poeh wat een joekels! Heb je er ook buikpijn van? En zaten ze zowel links als rechts?

Hopelijk springen ze wel allemaal, opgeruimd staat netjes! Heb je aan het begin van je volgende ronde weer een echo om te checken of ze weg zijn?

Ik ga duimen dat je straks wel meteen weer door kunt!

2. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik vind dat ook gek!

Zou zelf proberen gewoon. Heb geprobeerd met 5 eitjes,was geen succes.

3. Appelflapje

Appelflapje Bekend lid

1 aug 2013
    761
    678
    93
    verpleegkundige
    Hey,

Gyn stelde wel een escape IVF voor, maar dat lukte praktisch gezien écht niet (zou doorgaan op zaterdag, maar op vrijdag werd mijn vriend geopereerd dus die lag in het weekend nog in het ziekenhuis...).

MLady, follikels zaten idd zowel links als rechts (ongeveer 4-5 verdeling). Raar genoeg had ik totaal geen buikpijn of opgeblazen gevoel, terwijl ik altijd een redelijk opgeblazen buik heb als ik 1 follikel heb. Vond het zelf ook heel vreemd... Echt geen enkel symptoom. Ik heb volgende week een afspraak voor een follikelmeting, hopelijk is alles idd terug normaal...

Zazou, inderdaad, gyn zei ook van, stel dat je met een vijfling zit, kunnen ze wel een aantal vruchtjes weghalen,.. Maar dan heb ik liever géén vruchtje dan dat ik er moet laten weghalen, lijkt me emotioneel veel te zwaar... en zal ook niet zonder risico zijn voor de vruchtjes die je laat zitten, denk ik? Gelukkig hoef ik daar nu niet meer aan te denken.

Klaproos, jammer dat het bij jou ook niks geworden is. Waarschijnlijk was het toch ook wel heel erg spannend bij jou? Ik vond het risico op een meerling toch wel wat angstaanjagend eerlijk gezegd...

Deel Deze Pagina